Elica SHIRE BL/A/90 tvaika nosūcējs 890122909

Elica SHIRE BL/A/90 tvaika nosūcējs 890122909

  • Tiesības 14 dienu laikā atteikties no pirkuma Tiesības 14 dienu laikā atteikties no pirkuma
  • Pērc tagad, maksā pie saņemšanas Pērc tagad, maksā pie saņemšanas
289 €



  • Tiesības 14 dienu laikā atteikties no pirkuma Tiesības 14 dienu laikā atteikties no pirkuma
  • Pretenziju iesniegšanas laiks ir 2 gadi Pretenziju iesniegšanas laiks ir 2 gadi

Preces apraksts

Preces apraksts
  • montējams pie sienas
  • melns stikls, 90 cm
  • sensoru vadība 2S + B
  • apgaismojums LED 2x1 W 4000K
  • jauda 900 m3/h (pēc IEC 713 m3/h)
  • trokšņu līm. 60 dB(A).
  • Specifikācija

    1 W

    272 W

    B

    Alumīnijs

    43cm

    2 spuldze(-s)

    LED

    Ar pieskārienu

    15cm

    Melns

    Jāizvada

    55cm

    70cm

    60 dB

    38.5cm

    71cm

    14kg

    32.5cm

    90cm

    713 m³/h

    Piegāde

    Piegādes veids

      Atgriešana

      Preci var atgriezt, izmantojot atteikuma tiesības, 14 kalendāro dienu laikā no brīža kad esi ieguvis preces valdījumā, neminot atgriešanas iemeslu.

      Pretenzijas pieteikšanas laiks – 24 mēneši no preces pirkuma brīža.

      Ar pilniem noteikumiem lūdzam iepazīties sadaļā “Garantija un atteikuma tiesības”, kas pieejama lapas apakšā.

      Jautājumi un atbildes

      Kā mainīt vai atcelt pasūtījumu?

      Ja vēlies mainīt vai atcelt savu pasūtījumu, lūdzu, sazinies ar klientu apkalpošanas speciālistu pa tālruni 6765 1234 vai rakstot uz e-pasta adresi xnet@xnet.lv.

      Kā uzzināt informāciju par savu pasūtījumu?

      Ja vēlies saņemt informāciju par savu pasūtījumu, lūdzu, sazinies ar klientu apkalpošanas speciālistu pa tālruni 6765 1234. 

      Kā iegādāties preces līzingā?

      Līzinga pieteikumu savām precēm var veikt, noformējot pasūtījumu Xnet e-veikalā vai sazinoties ar klientu apkalpošanas speciālistu pa tālruni 6765 1234 vai noformējot pasūtījumu interneta veikalā. Ņemot preci līzingā, minimālai pasūtījuma summai ir jābūt 70 EUR. Noformējot pasūtījumu līzingā, kā piegādes veidu nevar izvēlēties piegādi uz pickup punktu vai pakomātu.

      Kāpēc reģistrēties par pastāvīgo klientu?

      Reģistrējoties par pastāvīgo klientu, Tev būs iespēja ātri un ērti izveidot jaunu pasūtījumu, redzēt savu pasūtījumu vēsturi, saņemt dažādas atlaides un izdevīgus piedāvājumus un mainīt savus personīgos datus.

      Aizmirsi savu lietotāja paroli?

      Jaunas paroles iegūšanai jāievada sava e-pasta adrese šeit.

      Kā mainīt savus personīgos datus?

      Savus personīgos datus var mainīt sazinoties ar klientu apkalpošanas speciālistu pa tālruni 670 60 506 vai rakstot uz e-pasta adresi xnet@xnet.lv. Hansapost tīmekļa vietnē reģistrējušies klienti var mainīt savus personīgos datus zem sadaļas „MANS KONTS”.