Bērnu viedpulkstenis Elari KidPhone 3G, melnā krāsā 904100461

Bērnu viedpulkstenis Elari KidPhone 3G, melnā krāsā 904100461

  • Tiesības 14 dienu laikā atteikties no pirkuma Tiesības 14 dienu laikā atteikties no pirkuma
  • Pērc tagad, maksā pie saņemšanas Pērc tagad, maksā pie saņemšanas
90,00 €



  • Tiesības 14 dienu laikā atteikties no pirkuma Tiesības 14 dienu laikā atteikties no pirkuma
  • Pretenziju iesniegšanas laiks ir 2 gadi Pretenziju iesniegšanas laiks ir 2 gadi

Preces apraksts

Īpašības:
Ekrāns: 1.3" (collas), 240 x 240 pikseļu
Savienojumi: 3G, Wifi, GPS, bluetooth v4.0
Sim kartes lielums: Nano-SIM
Atmiņa: 4 GB,512 GB RAM
Priekšējā kamera: 2 MP
Programmatūra: Android 4.0
Ūdens un putekļu izturība: IP65
Akumulators: 580mAh, gaidīšanas režīmā līdz 72 stundām, aktīvā lietošanas režīmā līdz 24 stundām
SOS poga

Pirmie pasaulē bērnu pulksteņi ar 3G, kas atbalsta videozvanus, ar smart Alisa asistentu.
Ar KidPhone 3G palīdzību iespējama video komunikācija ar draugiem un vecākiem videočatā, var zvanīt no KidPhone 3G uz KidPhone 3G vai uz viedtālruni un no viedtālruņa uz KidPhone 3G. Atjautīgā Alisa atbildēs uz jebkuru jautājumu, pastāstīs pasaku, piedāvās spēli un uzjautrinās ar anekdoti.

Elari KidPhone 3G ir aprīkots ar svarīgām saziņas un drošības funkcijām - pulkstenis tiek pilnībā kontrolēts no vecāku viedtālruņiem, izmantojot bezmaksas Elari SafeFamily lietotni, kas pieejama iOS/Android, atbalsta balss zvanus, bet atrašanās vietu un pārvietošanas vēsturi var redzēt jebkurā laikā, pateicoties iebūvētai GPS / WiFi / LBS izsekošanai, neatkarībā no tā, vai pulkstenis ir saistīts ar 3G vai WiFi tīklu.

Piegāde

Piegādes veids

    Atgriešana

    Preci var atgriezt, izmantojot atteikuma tiesības, 14 kalendāro dienu laikā no brīža kad esi ieguvis preces valdījumā, neminot atgriešanas iemeslu.

    Pretenzijas pieteikšanas laiks – 24 mēneši no preces pirkuma brīža.

    Ar pilniem noteikumiem lūdzam iepazīties sadaļā “Garantija un atteikuma tiesības”, kas pieejama lapas apakšā.

    Jautājumi un atbildes

    Kā mainīt vai atcelt pasūtījumu?

    Ja vēlies mainīt vai atcelt savu pasūtījumu, lūdzu, sazinies ar klientu apkalpošanas speciālistu pa tālruni 6765 1234 vai rakstot uz e-pasta adresi xnet@xnet.lv.

    Kā uzzināt informāciju par savu pasūtījumu?

    Ja vēlies saņemt informāciju par savu pasūtījumu, lūdzu, sazinies ar klientu apkalpošanas speciālistu pa tālruni 6765 1234. 

    Kā iegādāties preces līzingā?

    Līzinga pieteikumu savām precēm var veikt, noformējot pasūtījumu Xnet e-veikalā vai sazinoties ar klientu apkalpošanas speciālistu pa tālruni 6765 1234 vai noformējot pasūtījumu interneta veikalā. Ņemot preci līzingā, minimālai pasūtījuma summai ir jābūt 70 EUR. Noformējot pasūtījumu līzingā, kā piegādes veidu nevar izvēlēties piegādi uz pickup punktu vai pakomātu.

    Kāpēc reģistrēties par pastāvīgo klientu?

    Reģistrējoties par pastāvīgo klientu, Tev būs iespēja ātri un ērti izveidot jaunu pasūtījumu, redzēt savu pasūtījumu vēsturi, saņemt dažādas atlaides un izdevīgus piedāvājumus un mainīt savus personīgos datus.

    Aizmirsi savu lietotāja paroli?

    Jaunas paroles iegūšanai jāievada sava e-pasta adrese šeit.

    Kā mainīt savus personīgos datus?

    Savus personīgos datus var mainīt sazinoties ar klientu apkalpošanas speciālistu pa tālruni 670 60 506 vai rakstot uz e-pasta adresi xnet@xnet.lv. Hansapost tīmekļa vietnē reģistrējušies klienti var mainīt savus personīgos datus zem sadaļas „MANS KONTS”.