Billy Boy Ultra sensitive (4 gab.) prezervatīvi

Производитель: Billy Boy
Код: X072388
MPN: 4102090000

Ļoti, ļoti plāni (seksa laikā prezervatīvu tikpat kā nejutīsi), medicīniski testēti, lateksu nesaturoši prezervatīvi. Lielākai slīdamībai prezervatīvi pārklāti ar lubrikantiem. 

- biezums: 0.028 mm.

 Полное описание

19.95 €
На центральном складе
Доставка
ХАРАКТЕРИСТИКИ
По количеству 4

Par prezervatīviem, kas nesatur lateksu...
Lai arī daudzi cilvēki uzskata, ka lateksa prezervatīvi ir vislabākie, un pārsvarā lieto tikai šādus prezervatīvus, ir veikti daudzi pētījumi, kas apstiprini, ka poliuretāna prezervatīvi, kuri nesatur lateksu, ir tikpat labi (ja ne vēl labāki). Kāpēc tā?
Pirmkārt, prezervatīvi, kas nesatur lateksu, ir ideāli, lai tos lietotu cilvēki, kuriem ir alerģija pret lateksu.
Otrkārt, bezlateksa prezervatīvi ir tikpat izturīgi kā lateksu saturoši prezervatīvi, taču tie ir pat līdz 40% plānāki, tādējādi garantējot tikpat lielu drošību, aizsardzību no seksuāli transmisīvām slimībām, un sniedzot spilgtākas sajūtas to lietotājiem. 
Treškārt, prezervatīvi, kas nesatur lateksu, ir bez garšas un smaržas. Lai iegūtu sev vēlamo aromātu vai garšu, lieto sev patīkamākos lubrikantus un eļļas. Nebūs lateksa piegaršas, neuztraucies! Ceturtkārt, bezlateksa prezervatīvus iespējams lietot ar dažāda veida lubrikantiem. Ar lubrikantiem, kas veidoti uz ūdens bāzes. Ar lubrikantiem, kas veidoti uz eļļas vai silikona bāzes. Ar visiem!

Iepakojumā 4 gab.

Par Billy Boy  

Par Billy Boy... 
Billy Boy ir prezervatīvu zīmols, kas tika radīts 1990. gadā Vācijā. Galvenais priekšnoteikums nepieciešamībai pēc Billy Boy prezervatīviem bija Vācijā atrodamie nemainīgie, garlaicīgie, tikai medicīniskām vajadzībām atrodamie prezervatīvi, kas sniedza lielisku izsargāšanos, taču ne apmierinājumu. Billy Boy Vācijas tirgū ienesa jaunas vēsmas, jo, galvenokārt, domāja par baudījumu, ko sniedz ārējais veidols, īpaši augstā kvalitāte un plānais lateksa materiāls intensīvāku seksuālo sajūtu gūšanai. Pašreiz Billy Boy ir plaši pazīstams zīmols, ne tikai Vācijā, bet visā pasaulē – vairāk kā 30 valstīs -, kas gadā saražo vairāk kā 7 miljonus prezervatīvu.