Apaļš katls, 24 cm, 4,2 l, sarkans 890234265

Apaļš katls, 24 cm, 4,2 l, sarkans 890234265

  • Tiesības 14 dienu laikā atteikties no pirkuma Tiesības 14 dienu laikā atteikties no pirkuma
229 €



  • Tiesības 14 dienu laikā atteikties no pirkuma Tiesības 14 dienu laikā atteikties no pirkuma
  • Pretenziju iesniegšanas laiks ir 2 gadi Pretenziju iesniegšanas laiks ir 2 gadi

Preces apraksts

Labāko rezultātu sasniegšanai izvēlieties vidēju vai zemu karstumu. Sekojiet līdzi, lai katla dibena un plīts riņķa izmēri būtu iespējami vienādi. Tas novērš enerģijas zudumu un rokturu sakaršanu. Iepriekš uzsildiet trauku zemā temperatūrā 2–3 minūtes, tad pievienojiet šķidrumu vai eļļu. Izmantojiet vienīgi koka, plastmasas vai karstumizturīga neilona materiāla virtuves piederumus, lai novērstu emaljas skrāpēšanos. Vienmēr lietojiet virtuves cimdu vai lupatu, kad aiz metāla rokturiem ceļat trauku nost no plīts vai ārā no krāsns. Novietojiet karsto trauku uz siltumizturīgas pamatnes, bet ne darba virsmas.
Kad izmantojat čuguna traukus uz keramiskās vai halogēna plīts, nekad nevelciet pa virsmu, tikai celiet! Trauku ar plastmasas vai metāla daļām drīkst likt krāsnī. Maksimālā temperatūra, ko plastmasas daļas panes, ir līdz +200 grādiem (gāzes plīts gadījumā siltuma pakāpe 6). Katlus ar koka kātu krāsnī izmantot nedrīkst.
Ļaujiet katlam pirms mazgāšanas atdzist, pēc tam tīriet siltā ūdenī un noskalojiet. Kad nepieciešama padziļinātāka kopšana, iemērciet to 10–15 minūtes siltā ūdenī, lietojiet neilona lupatu tīrīšanai, izvairieties no abrazīviem mazgāšanas līdzekļiem un metāla sūkļiem. Allaž žāvējiet katlu uzreiz pēc tīrīšanas. Neatstājiet žūt un nelieciet mitru skapī.
Der lietošanai uz jebkura veida plīts, arī indukcijas. Ražots Francijā.

Specifikācija

sarkana

4.2

Piegāde

Piegādes veids

    Atgriešana

    Preci var atgriezt, izmantojot atteikuma tiesības, 14 kalendāro dienu laikā no brīža kad esi ieguvis preces valdījumā, neminot atgriešanas iemeslu.

    Pretenzijas pieteikšanas laiks – 24 mēneši no preces pirkuma brīža.

    Ar pilniem noteikumiem lūdzam iepazīties sadaļā “Garantija un atteikuma tiesības”, kas pieejama lapas apakšā.

    Jautājumi un atbildes

    Kā mainīt vai atcelt pasūtījumu?

    Ja vēlies mainīt vai atcelt savu pasūtījumu, lūdzu, sazinies ar klientu apkalpošanas speciālistu pa tālruni 6765 1234 vai rakstot uz e-pasta adresi xnet@xnet.lv.

    Kā uzzināt informāciju par savu pasūtījumu?

    Ja vēlies saņemt informāciju par savu pasūtījumu, lūdzu, sazinies ar klientu apkalpošanas speciālistu pa tālruni 6765 1234. 

    Kā iegādāties preces līzingā?

    Līzinga pieteikumu savām precēm var veikt, noformējot pasūtījumu Xnet e-veikalā vai sazinoties ar klientu apkalpošanas speciālistu pa tālruni 6765 1234 vai noformējot pasūtījumu interneta veikalā. Ņemot preci līzingā, minimālai pasūtījuma summai ir jābūt 70 EUR. Noformējot pasūtījumu līzingā, kā piegādes veidu nevar izvēlēties piegādi uz pickup punktu vai pakomātu.

    Kāpēc reģistrēties par pastāvīgo klientu?

    Reģistrējoties par pastāvīgo klientu, Tev būs iespēja ātri un ērti izveidot jaunu pasūtījumu, redzēt savu pasūtījumu vēsturi, saņemt dažādas atlaides un izdevīgus piedāvājumus un mainīt savus personīgos datus.

    Aizmirsi savu lietotāja paroli?

    Jaunas paroles iegūšanai jāievada sava e-pasta adrese šeit.

    Kā mainīt savus personīgos datus?

    Savus personīgos datus var mainīt sazinoties ar klientu apkalpošanas speciālistu pa tālruni 670 60 506 vai rakstot uz e-pasta adresi xnet@xnet.lv. Hansapost tīmekļa vietnē reģistrējušies klienti var mainīt savus personīgos datus zem sadaļas „MANS KONTS”.