Stikla kolba kafijas kannai 0,5l 890225530

Stikla kolba kafijas kannai 0,5l 890225530

  • Tiesības 14 dienu laikā atteikties no pirkuma
  • Pērc tagad, maksā pie saņemšanas
13,95 €



  • Tiesības 14 dienu laikā atteikties no pirkuma
  • Pretenziju iesniegšanas laiks ir 2 gadi

Preces apraksts

Rezerves kolba

Materiāls: borsilikāta stikls

PRESSO/ BRAZIL

Lai izņemtu stikla kolbu no plastmasas pamatnes, paņemiet stikla kolbu pie pamatnes un pagrieziet to līdz grope atrodas zem snīpja. Paceliet snīpi un uzmanīgi izņemiet stikla glāzi.

Ja ir grūti pagriezt vai izņemt stiklu ielejiet izlietnē vārītu ūdeni un paturiet uz dažām minūtēm, lai samazinātu plastmasas stiprību un tad mēģiniet izņemt veco stikla kolbu. Lai ieliktu jauno kolbu dariet tāpat. Izvairieties lietot spēku.

Brīdinājums: nedrīkst izdarīt spiedienu uz stikla virsmas. Nelietot mikroviļņu krāsnī, uz plīts vai cepeškrāsnī. Nespiediet stikla kolbu instalēšanas vai noņemšanas procesā.



BISTRO/BISTRO NOUVEAU/

Atskrūvējiet abas skrūves rokturī lai izņemtu veco kolbu. Notīriet nerūsējoša tērauda stīpas un rokturi pirms mainiet kolbu.

Ielieciet rezerves kolbu rāmī, pārliecinieties vai snīpis atrodas pretī rokturim un abas stīpas paralēli viena otrai.

Apakšējai stīpai jābūt apmēram filtra līmenī. Skrūvējiet ar speciāli paredzētu skrūvgriezi.

Esiet uzmanīgi skrūvējot skrūves un nesavelciet par stipru.

Pārbaudiet ierīci pielejot aukstu ūdenī un pārliecinieties vai tā ir droši iestiprināta vietā.

Piegāde

Piegādes veids

  • Piegāde ar DPD kurjeru uz Jūsu norādīto adresi
  • DPD Pickup punkti
  • Latvijas Pasta nodaļa
  • Piegāde ar Latvijas Pasta kurjeru uz Jūsu norādīto adresi
  • Omniva pakomāts
  • Xnet.lv birojā
Atgriešana

Ja kāda iemesla dēļ saņemot paku izlem, ka nevēlies atstāt saņemtās preces vai daļu no tām, vari tās bez maksas atgriezt mums 14 dienu laikā no preces saņemšanas brīža.

Garantijas pretenzijas par iegādāto preci tiek pieņemtas 24 mēnešu laikā no pirkuma datuma.

Visām Xnet interneta veikalā pirktajām precēm ir ražotāja garantija. Likumiskās garantijas ietvaros, patērētājs ir tiesīgs 24 mēnešu laikā no pirkuma brīža iesniegt prasību par preces neatbilstību līguma noteikumiem.

Jautājumi un atbildes

Kā mainīt vai atcelt pasūtījumu?

Ja vēlies mainīt vai atcelt savu pasūtījumu, lūdzu, sazinies ar klientu apkalpošanas speciālistu pa tālruni 6765 1234 vai rakstot uz e-pasta adresi xnet@xnet.lv.

Kā uzzināt informāciju par savu pasūtījumu?

Ja vēlies saņemt informāciju par savu pasūtījumu, lūdzu, sazinies ar klientu apkalpošanas speciālistu pa tālruni 6765 1234. 

Kā iegādāties preces līzingā?

Līzinga pieteikumu savām precēm var veikt, noformējot pasūtījumu Xnet e-veikalā vai sazinoties ar klientu apkalpošanas speciālistu pa tālruni 6765 1234 vai noformējot pasūtījumu interneta veikalā. Ņemot preci līzingā, minimālai pasūtījuma summai ir jābūt 38 EUR. Noformējot pasūtījumu līzingā, kā piegādes veidu nevar izvēlēties piegādi uz pickup punktu vai pakomātu.

Kāpēc reģistrēties par pastāvīgo klientu?

Reģistrējoties par pastāvīgo klientu, Tev būs iespēja ātri un ērti izveidot jaunu pasūtījumu, redzēt savu pasūtījumu vēsturi, saņemt dažādas atlaides un izdevīgus piedāvājumus un mainīt savus personīgos datus.

Aizmirsi savu lietotāja paroli?

Jaunas paroles iegūšanai jāievada sava e-pasta adrese šeit.

Kā mainīt savus personīgos datus?

Savus personīgos datus var mainīt sazinoties ar klientu apkalpošanas speciālistu pa tālruni 670 60 506 vai rakstot uz e-pasta adresi xnet@xnet.lv. Hansapost tīmekļa vietnē reģistrējušies klienti var mainīt savus personīgos datus zem sadaļas „MANS KONTS”.