PHILIPS SmartPro Compact komplekts: 2 filtri un 2 birstes, priekš putekļusūcējiem robotiem 903931648

PHILIPS SmartPro Compact komplekts: 2 filtri un 2 birstes, priekš putekļusūcējiem robotiem 903931648 Philips

  • Tiesības 14 dienu laikā atteikties no pirkuma Tiesības 14 dienu laikā atteikties no pirkuma
  • Pērc tagad, maksā pie saņemšanas Pērc tagad, maksā pie saņemšanas
12,95 €



  • Tiesības 14 dienu laikā atteikties no pirkuma Tiesības 14 dienu laikā atteikties no pirkuma
  • Pretenziju iesniegšanas laiks ir 2 gadi Pretenziju iesniegšanas laiks ir 2 gadi

Preces apraksts

Nomaiņas komplekts ir saderīgs ar SmartPro Compact putekļsūcējiem robotiem. Komplektā ietilpst 2 filtri un 1 sānu birstu pāris, kas jānomaina, lai pagarinātu robota putekļsūcēja kalpošanas laiku. VISPĀRĪGA INFORMĀCIJA Ietilpst 2 filtri • 2 nomaiņas filtri optimālai veiktspējai • Mainiet ik pēc 4 mēnešiem, lai pagarinātu ierīces kalpošanas laiku Īpaši garas sānu birstes stūru tīrīšanai • Mainiet reizi gadā, lai efektīvi savāktu putekļus un gružus Piemērots SmartPro Compact putekļsūcējam robotam • Piemērots SmartPro Compact ar TriActive XL uzgali IZCELTIE PRODUKTI 2 nomaiņas filtri Nomaiņas filtrā ietilpst 2 rezerves filtri, kas nodrošina optimālu tīrīšanas veiktspēju Mainiet ik pēc 4 mēnešiem Mainiet filtru ik pēc 4 mēnešiem, lai pagarinātu putekļsūcēja robota kalpošanas laiku. Mainiet reizi gadā Mainiet birstes reizi gadā, lai efektīvi savāktu putekļus un gružus Piemērots SmartPro Compact Nomaiņas filtrs ir saderīgs ar SmartPro Compact putekļsūcējiem robotiem ar TriActive XL uzgali. SPECIFIKĀCIJAS Piemērots • SmartPro Compact: FC8772, FC8774, FC8776, FC8972 Piederumu specifikācijas • Filtru skaits: 2

Specifikācija

SmartPro Compact FC8772, FC8774, FC8776, FC8972

1

2 pcs

Piegāde

Piegādes veids

    Atgriešana

    Preci var atgriezt, izmantojot atteikuma tiesības, 14 kalendāro dienu laikā no brīža kad esi ieguvis preces valdījumā, neminot atgriešanas iemeslu.

    Pretenzijas pieteikšanas laiks – 24 mēneši no preces pirkuma brīža.

    Ar pilniem noteikumiem lūdzam iepazīties sadaļā “Garantija un atteikuma tiesības”, kas pieejama lapas apakšā.

    Jautājumi un atbildes

    Kā mainīt vai atcelt pasūtījumu?

    Ja vēlies mainīt vai atcelt savu pasūtījumu, lūdzu, sazinies ar klientu apkalpošanas speciālistu pa tālruni 6765 1234 vai rakstot uz e-pasta adresi xnet@xnet.lv.

    Kā uzzināt informāciju par savu pasūtījumu?

    Ja vēlies saņemt informāciju par savu pasūtījumu, lūdzu, sazinies ar klientu apkalpošanas speciālistu pa tālruni 6765 1234. 

    Kā iegādāties preces līzingā?

    Līzinga pieteikumu savām precēm var veikt, noformējot pasūtījumu Xnet e-veikalā vai sazinoties ar klientu apkalpošanas speciālistu pa tālruni 6765 1234 vai noformējot pasūtījumu interneta veikalā. Ņemot preci līzingā, minimālai pasūtījuma summai ir jābūt 38 EUR. Noformējot pasūtījumu līzingā, kā piegādes veidu nevar izvēlēties piegādi uz pickup punktu vai pakomātu.

    Kāpēc reģistrēties par pastāvīgo klientu?

    Reģistrējoties par pastāvīgo klientu, Tev būs iespēja ātri un ērti izveidot jaunu pasūtījumu, redzēt savu pasūtījumu vēsturi, saņemt dažādas atlaides un izdevīgus piedāvājumus un mainīt savus personīgos datus.

    Aizmirsi savu lietotāja paroli?

    Jaunas paroles iegūšanai jāievada sava e-pasta adrese šeit.

    Kā mainīt savus personīgos datus?

    Savus personīgos datus var mainīt sazinoties ar klientu apkalpošanas speciālistu pa tālruni 670 60 506 vai rakstot uz e-pasta adresi xnet@xnet.lv. Hansapost tīmekļa vietnē reģistrējušies klienti var mainīt savus personīgos datus zem sadaļas „MANS KONTS”.