K&M Group Maisi putekļu sūcējam Philips Oslo KM-P11 (4gab.) + Mikrofiltrs 890129968

K&M Group Maisi putekļu sūcējam Philips Oslo KM-P11 (4gab.) + Mikrofiltrs 890129968

  • Tiesības 14 dienu laikā atteikties no pirkuma
  • Pērc tagad, maksā pie saņemšanas
5,05 €



  • Tiesības 14 dienu laikā atteikties no pirkuma
  • Pretenziju iesniegšanas laiks ir 2 gadi

Preces apraksts

Ražotājs: K&M Group Produkta kods: KM-P11 Vienreizējie putekļu sūcēju maisi, pēc kvalitātes un tehniskiem parametriem pilnībā atbilst Jūsu putekļu sūcējam. Uz iepakojuma atrodas ērta informācija par atbilstību noteiktiem putekļu sūcēju modeļiem. Viens no ērtākajiem momentiem to pielietošanā ir to vienkāršā nomaiņa. Maisiņiem nav nepieciešami speciāli pasākumi to utilizācijā. Maisiņi neapdraud apkārtējo vidi. Jauno maisiņu var uzreiz ievietot putekļu sūcējā. Maisa tips - sintētiskie maisi; komplektā iekļauti: 4 maisiņi + mikrofiltrs Piemēroti: AIRMATE TF VA 232 BOMANN CB 913 CLATRONIC BS 1206 DIRT DEVIL 2650 DD270 ERRES RSS 798 RSS 898 RSS 998 KARSTADT Genial BS 8811 Genial BS 8822 LLOYDS 150/130 924/083 NILFISK New Line 82147400 PHILIPS Classique TCX 400 - Classique TCX 999 Oslo Vision HR 8700 - Vision HR 8999 HR 6300 - HR 6800 T 300 - T 800 Vitall HR 6371 - Vitall HR 6399 HR 6938 TC 400 - TC 999 Vitall V 371 - Vitall V 396 HR 6939 TC Exclusive HR 6983 Vision Excel HR 8700 - Vision Excel HR 8999 RUTON BS 8811 Marathon RO 7111- RO 7123  

Piegāde

Piegādes veids

  • Xnet.lv birojā
  • Omniva pakomāts
  • DPD Pickup punkti
  • Latvijas Pasta nodaļa
  • Piegāde ar DPD kurjeru uz Jūsu norādīto adresi
  • Piegāde ar Latvijas Pasta kurjeru uz Jūsu norādīto adresi
Atgriešana

Ja kāda iemesla dēļ saņemot paku izlem, ka nevēlies atstāt saņemtās preces vai daļu no tām, vari tās bez maksas atgriezt mums 14 dienu laikā no preces saņemšanas brīža.

Garantijas pretenzijas par iegādāto preci tiek pieņemtas 24 mēnešu laikā no pirkuma datuma.

Visām Xnet interneta veikalā pirktajām precēm ir ražotāja garantija. Likumiskās garantijas ietvaros, patērētājs ir tiesīgs 24 mēnešu laikā no pirkuma brīža iesniegt prasību par preces neatbilstību līguma noteikumiem.

Jautājumi un atbildes

Kā mainīt vai atcelt pasūtījumu?

Ja vēlies mainīt vai atcelt savu pasūtījumu, lūdzu, sazinies ar klientu apkalpošanas speciālistu pa tālruni 6765 1234 vai rakstot uz e-pasta adresi xnet@xnet.lv.

Kā uzzināt informāciju par savu pasūtījumu?

Ja vēlies saņemt informāciju par savu pasūtījumu, lūdzu, sazinies ar klientu apkalpošanas speciālistu pa tālruni 6765 1234. 

Kā iegādāties preces līzingā?

Līzinga pieteikumu savām precēm var veikt, noformējot pasūtījumu Xnet e-veikalā vai sazinoties ar klientu apkalpošanas speciālistu pa tālruni 6765 1234 vai noformējot pasūtījumu interneta veikalā. Ņemot preci līzingā, minimālai pasūtījuma summai ir jābūt 38 EUR. Noformējot pasūtījumu līzingā, kā piegādes veidu nevar izvēlēties piegādi uz pickup punktu vai pakomātu.

Kāpēc reģistrēties par pastāvīgo klientu?

Reģistrējoties par pastāvīgo klientu, Tev būs iespēja ātri un ērti izveidot jaunu pasūtījumu, redzēt savu pasūtījumu vēsturi, saņemt dažādas atlaides un izdevīgus piedāvājumus un mainīt savus personīgos datus.

Aizmirsi savu lietotāja paroli?

Jaunas paroles iegūšanai jāievada sava e-pasta adrese šeit.

Kā mainīt savus personīgos datus?

Savus personīgos datus var mainīt sazinoties ar klientu apkalpošanas speciālistu pa tālruni 670 60 506 vai rakstot uz e-pasta adresi xnet@xnet.lv. Hansapost tīmekļa vietnē reģistrējušies klienti var mainīt savus personīgos datus zem sadaļas „MANS KONTS”.