Atkaļķotājs espresso kafijas automātiem Saeco, Philips, CA6700/10 P890195481

Atkaļķotājs espresso kafijas automātiem Saeco, Philips, CA6700/10 920651212 Philips

  • Tiesības 14 dienu laikā atteikties no pirkuma Tiesības 14 dienu laikā atteikties no pirkuma
  • Pērc tagad, maksā pie saņemšanas Pērc tagad, maksā pie saņemšanas
8,95 €
Mēneša piedāvājumi



  • Tiesības 14 dienu laikā atteikties no pirkuma Tiesības 14 dienu laikā atteikties no pirkuma
  • Pretenziju iesniegšanas laiks ir 2 gadi Pretenziju iesniegšanas laiks ir 2 gadi

Preces apraksts

Perfekta atkaļķošana ilgākam ierīces darbmūžamPhilips atkaļķotājs kārtīgi iztīra visus espresso automāta kontūrus. Aizsargā sistēmu pret katlakmens veidošanosKaļķis ir dabiska ierīces darbināšanai izmantotā ūdens sastāvdaļa. Šis īpašais atkaļķošanas līdzeklis aizsargā ierīci, lai tajā neuzkrājas katlakmens, kas nelabvēlīgi ietekmē ierīces veiktspēju un dzērienu garšu. Šis līdzeklis ir ļoti efektīvs, drošs un viegli lietojams. Philips apstiprināts atkaļķošanas šķīdumsPhilips espresso automāta atkaļķotāja ekskluzīvā formula nodrošina rūpīgu atkaļķošanu bez ierīces jutīgo daļu bojājumiem. Saglabā kafijas garšu laika gaitāRegulāra apkope nodrošina vislabākās garšas un aromāta kafiju no jūsu Philips un Saeco espresso automāta. Nodrošina izcilas garšas kafijai nepieciešamo temperatūruAtkaļķotājs likvidē ūdens kontūrā kaļķa paliekas, kas varētu absorbēt karstumu no sildelementa, tādējādi pazeminot kafijas temperatūru. Izmantojiet tikai Philips palīgmateriālusIzmantojiet tikai Philips palīgmateriālus, kas garantēs, ka jūsu automāts darbosies vienmērīgi ilgāku laiku. Philips palīgmateriāli ir vienīgie Philips un Saeco automātiem ieteicamie palīgmateriāli.

Specifikācija

1 pcs

Vācija

0,25 L

Daudzkrāsains

Mēneša piedāvājumi

Piegāde

Piegādes veids

    Atgriešana

    Preci var atgriezt, izmantojot atteikuma tiesības, 14 kalendāro dienu laikā no brīža kad esi ieguvis preces valdījumā, neminot atgriešanas iemeslu.

    Pretenzijas pieteikšanas laiks – 24 mēneši no preces pirkuma brīža.

    Ar pilniem noteikumiem lūdzam iepazīties sadaļā “Garantija un atteikuma tiesības”, kas pieejama lapas apakšā.

    Jautājumi un atbildes

    Kā mainīt vai atcelt pasūtījumu?

    Ja vēlies mainīt vai atcelt savu pasūtījumu, lūdzu, sazinies ar klientu apkalpošanas speciālistu pa tālruni 6765 1234 vai rakstot uz e-pasta adresi xnet@xnet.lv.

    Kā uzzināt informāciju par savu pasūtījumu?

    Ja vēlies saņemt informāciju par savu pasūtījumu, lūdzu, sazinies ar klientu apkalpošanas speciālistu pa tālruni 6765 1234. 

    Kā iegādāties preces līzingā?

    Līzinga pieteikumu savām precēm var veikt, noformējot pasūtījumu Xnet e-veikalā vai sazinoties ar klientu apkalpošanas speciālistu pa tālruni 6765 1234 vai noformējot pasūtījumu interneta veikalā. Ņemot preci līzingā, minimālai pasūtījuma summai ir jābūt 38 EUR. Noformējot pasūtījumu līzingā, kā piegādes veidu nevar izvēlēties piegādi uz pickup punktu vai pakomātu.

    Kāpēc reģistrēties par pastāvīgo klientu?

    Reģistrējoties par pastāvīgo klientu, Tev būs iespēja ātri un ērti izveidot jaunu pasūtījumu, redzēt savu pasūtījumu vēsturi, saņemt dažādas atlaides un izdevīgus piedāvājumus un mainīt savus personīgos datus.

    Aizmirsi savu lietotāja paroli?

    Jaunas paroles iegūšanai jāievada sava e-pasta adrese šeit.

    Kā mainīt savus personīgos datus?

    Savus personīgos datus var mainīt sazinoties ar klientu apkalpošanas speciālistu pa tālruni 670 60 506 vai rakstot uz e-pasta adresi xnet@xnet.lv. Hansapost tīmekļa vietnē reģistrējušies klienti var mainīt savus personīgos datus zem sadaļas „MANS KONTS”.