Kafijas automāts Saeco Royal Gran Crema HD8920 790100262

Kafijas automāts Saeco Royal Gran Crema HD8920 790100262

  • Tiesības 14 dienu laikā atteikties no pirkuma
  • Pērc tagad, maksā pie saņemšanas
849 €



  • Tiesības 14 dienu laikā atteikties no pirkuma
  • Pretenziju iesniegšanas laiks ir 2 gadi

Preces apraksts

Kafijas automāts “Saeco Royal Gran Crema” no kafijas pupiņām un maltās kafijas ar vienu pieskārienu pagatavos vēlamā stipruma un temperatūras ristretto, espresso, melno kafiju, kā arī automātiski saputos stingras piena putas un uzkarsēs ūdeni tējai. LED displejs un saprotami izkārtotie dzērienu izvēles taustiņi palīdzēs viegli pārvaldīt un saprast kafijas automātā veicamās darbības, savukārt pilnībā automatizētās uzturēšanas programmas liks aizmirst par uzturēšanas rūpēm. Pateicoties palielinātām iekšējām tvertnēm (kafijas biezumu, ūdens un pupiņu), šo kafijas automātu var lietot gan mājās, gan arī birojā. Baudiet gardu kafiju ātri un vienkārši!

Izmanto: Pupiņas;
Ūdens tvertnes tilpums: 2.2 l
Kafijas pupiņu tvertne: 350 g
Jauda: 1400W
Kafijas biezumu tvertne: 25 tasītes
Ūdens sūkņa spiediens: 15 bar
Enerģijas taupīšanas režīms: Ir
Vienlaicīgi var pagatavot: 2 tasītes
Kafijas padeves krāna augstuma regulēšana: Jā
Papilddati: Automātiska sistēmas skalošana,
Automātiska atkaļķošana,
Tasīšu uzsildīšana
Izmērs (A x Dz x P), cm: 45 x 38 x 33,6
Putu veidotāja tips: Automātiskais

Piegāde

Piegādes veids

  • Piegāde ar DPD kurjeru uz Jūsu norādīto adresi
  • Piegāde ar Latvijas Pasta kurjeru uz Jūsu norādīto adresi
Atgriešana

Ja kāda iemesla dēļ saņemot paku izlem, ka nevēlies atstāt saņemtās preces vai daļu no tām, vari tās bez maksas atgriezt mums 14 dienu laikā no preces saņemšanas brīža.

Garantijas pretenzijas par iegādāto preci tiek pieņemtas 24 mēnešu laikā no pirkuma datuma.

Visām Xnet interneta veikalā pirktajām precēm ir ražotāja garantija. Likumiskās garantijas ietvaros, patērētājs ir tiesīgs 24 mēnešu laikā no pirkuma brīža iesniegt prasību par preces neatbilstību līguma noteikumiem.

Jautājumi un atbildes

Kā mainīt vai atcelt pasūtījumu?

Ja vēlies mainīt vai atcelt savu pasūtījumu, lūdzu, sazinies ar klientu apkalpošanas speciālistu pa tālruni 6765 1234 vai rakstot uz e-pasta adresi xnet@xnet.lv.

Kā uzzināt informāciju par savu pasūtījumu?

Ja vēlies saņemt informāciju par savu pasūtījumu, lūdzu, sazinies ar klientu apkalpošanas speciālistu pa tālruni 6765 1234. 

Kā iegādāties preces līzingā?

Līzinga pieteikumu savām precēm var veikt, noformējot pasūtījumu Xnet e-veikalā vai sazinoties ar klientu apkalpošanas speciālistu pa tālruni 6765 1234 vai noformējot pasūtījumu interneta veikalā. Ņemot preci līzingā, minimālai pasūtījuma summai ir jābūt 38 EUR. Noformējot pasūtījumu līzingā, kā piegādes veidu nevar izvēlēties piegādi uz pickup punktu vai pakomātu.

Kāpēc reģistrēties par pastāvīgo klientu?

Reģistrējoties par pastāvīgo klientu, Tev būs iespēja ātri un ērti izveidot jaunu pasūtījumu, redzēt savu pasūtījumu vēsturi, saņemt dažādas atlaides un izdevīgus piedāvājumus un mainīt savus personīgos datus.

Aizmirsi savu lietotāja paroli?

Jaunas paroles iegūšanai jāievada sava e-pasta adrese šeit.

Kā mainīt savus personīgos datus?

Savus personīgos datus var mainīt sazinoties ar klientu apkalpošanas speciālistu pa tālruni 670 60 506 vai rakstot uz e-pasta adresi xnet@xnet.lv. Hansapost tīmekļa vietnē reģistrējušies klienti var mainīt savus personīgos datus zem sadaļas „MANS KONTS”.