Sencor SRM 1000 SS rīsu katls 890401168

Sencor SRM 1000 SS rīsu katls 890401168

  • Tiesības 14 dienu laikā atteikties no pirkuma
  • Pērc tagad, maksā pie saņemšanas
19,95 €



  • Tiesības 14 dienu laikā atteikties no pirkuma
  • Pretenziju iesniegšanas laiks ir 2 gadi

Preces apraksts

Speciāls katls rīsu vārīšanai
Darbība pamatojas uz tvaicēšanas principu
Ārējais korpuss no nerūsējoša tērauda
Tilpums: 1l (800 g rīsu pagatavošanai)
Pilnīgi automatizēta darbība
Piemērots visu rīsu veidu gatavošanai, arī Sushi
Automātiskas izslēgsanās funkcija pēc vārīšanas beigam, ar pāreju uz siltuma uzturēšanas funkciju (līdz 6 stundām)
Stikla vāks ar atveri liekā tvaika izvadei
Praktiski rokturi abās katla pusēs
Viegli tīrāms (izņemams iekšējais trauks ar pretpiedeguma pārklājumu)
Kontroles lampas vārīšanas un siltuma uzturēšanas funkciju indikācijai
Neslīdošas kājiņas
Trīskārtīga drošības sistēma: - aizsardzība pret pārkaršanu, - aizsardzība pret ūdens izšļakstīšanos , - automātiska izslēgšanās pēc vārīšanas beigām
Aksesuāri: speciālas karotes rīsiem, rīsu un ūdens mērtrauks
Jauda: 400 W
Izmēri: (P x Dz x A): 270 x 230 x 225 mm
Svars: 1.7 kg

Piegāde

Piegādes veids

  • Xnet.lv birojā
  • Omniva pakomāts
  • DPD Pickup punkti
  • Latvijas Pasta nodaļa
  • Piegāde ar DPD kurjeru uz Jūsu norādīto adresi
  • Piegāde ar Latvijas Pasta kurjeru uz Jūsu norādīto adresi
Atgriešana

Ja kāda iemesla dēļ saņemot paku izlem, ka nevēlies atstāt saņemtās preces vai daļu no tām, vari tās bez maksas atgriezt mums 14 dienu laikā no preces saņemšanas brīža.

Garantijas pretenzijas par iegādāto preci tiek pieņemtas 24 mēnešu laikā no pirkuma datuma.

Visām Xnet interneta veikalā pirktajām precēm ir ražotāja garantija. Likumiskās garantijas ietvaros, patērētājs ir tiesīgs 24 mēnešu laikā no pirkuma brīža iesniegt prasību par preces neatbilstību līguma noteikumiem.

Jautājumi un atbildes

Kā mainīt vai atcelt pasūtījumu?

Ja vēlies mainīt vai atcelt savu pasūtījumu, lūdzu, sazinies ar klientu apkalpošanas speciālistu pa tālruni 6765 1234 vai rakstot uz e-pasta adresi xnet@xnet.lv.

Kā uzzināt informāciju par savu pasūtījumu?

Ja vēlies saņemt informāciju par savu pasūtījumu, lūdzu, sazinies ar klientu apkalpošanas speciālistu pa tālruni 6765 1234. 

Kā iegādāties preces līzingā?

Līzinga pieteikumu savām precēm var veikt, noformējot pasūtījumu Xnet e-veikalā vai sazinoties ar klientu apkalpošanas speciālistu pa tālruni 6765 1234 vai noformējot pasūtījumu interneta veikalā. Ņemot preci līzingā, minimālai pasūtījuma summai ir jābūt 38 EUR. Noformējot pasūtījumu līzingā, kā piegādes veidu nevar izvēlēties piegādi uz pickup punktu vai pakomātu.

Kāpēc reģistrēties par pastāvīgo klientu?

Reģistrējoties par pastāvīgo klientu, Tev būs iespēja ātri un ērti izveidot jaunu pasūtījumu, redzēt savu pasūtījumu vēsturi, saņemt dažādas atlaides un izdevīgus piedāvājumus un mainīt savus personīgos datus.

Aizmirsi savu lietotāja paroli?

Jaunas paroles iegūšanai jāievada sava e-pasta adrese šeit.

Kā mainīt savus personīgos datus?

Savus personīgos datus var mainīt sazinoties ar klientu apkalpošanas speciālistu pa tālruni 670 60 506 vai rakstot uz e-pasta adresi xnet@xnet.lv. Hansapost tīmekļa vietnē reģistrējušies klienti var mainīt savus personīgos datus zem sadaļas „MANS KONTS”.