Philips Essential Care Matu taisnotājs HP8321/00 903910671

Philips Essential Care Matu taisnotājs HP8321/00 903910671 Philips

  • Tiesības 14 dienu laikā atteikties no pirkuma Tiesības 14 dienu laikā atteikties no pirkuma
  • Pērc tagad, maksā pie saņemšanas Pērc tagad, maksā pie saņemšanas
19,95 €



  • Tiesības 14 dienu laikā atteikties no pirkuma Tiesības 14 dienu laikā atteikties no pirkuma
  • Pretenziju iesniegšanas laiks ir 2 gadi Pretenziju iesniegšanas laiks ir 2 gadi

Preces apraksts

Garas plāksnes ātrai un vienkāršai taisnošanaiGarākām plāksnēm ir labāka saskare ar matiem, kas palīdz nodrošināt ideālus taisnošanas rezultātus īsā laikā. Profesionāla 210°C temperatūra izcilam rezultātamŠī augstā temperatūra sniedz iespēju mainīt matu formu, piešķirot nevainojamu izskatu. Divi siltuma iestatījumi jūsu matu tipamMirdzošiem matiem bez sprogāmMirdzošiem matiem bez sprogām Turmalīna keramikas plātnes izstaro negatīvos jonus, garantējot mirdzošus matus, kas nepūkojas. Īss uzsilšanas laiks, gatavs lietošanai pēc 60 sekundēmMatu taisnotājam ir īss uzsilšanas laiks – tas ir gatavs lietošanai 60 sekunžu laikā Viegli bloķējams rokturis vieglai un drošai uzglabāšanaiMatu taisnotājam ir noslēgšanas mehānisms. Iestrādāts taisnotāja pamatnē, tas noslēdz plātnes, ļaujot ātri un viegli noglabāt matu taisnotāju un aizsargājot to pret netīšu sabojāšanu. Vada šarnīrsavienojums novērš vada sapīšanos Cilpiņa pakarināšanaiGumijotā cilpiņa atrodas roktura pamatnē un sniedz vēl vienu uzglabāšanas iespēju, it īpaši ērtu lietojumam mājās vai viesnīcā. Universāls spriegumsUniversāls spriegums, lai ņemtu ierīci līdzi ceļojumos 1,8 metri elektrības vads

Specifikācija

210 °C

60 s

1,8 m

Melns

110-240 V

Piegāde

Piegādes veids

    Atgriešana

    Preci var atgriezt, izmantojot atteikuma tiesības, 14 kalendāro dienu laikā no brīža kad esi ieguvis preces valdījumā, neminot atgriešanas iemeslu.

    Pretenzijas pieteikšanas laiks – 24 mēneši no preces pirkuma brīža.

    Ar pilniem noteikumiem lūdzam iepazīties sadaļā “Garantija un atteikuma tiesības”, kas pieejama lapas apakšā.

    Jautājumi un atbildes

    Kā mainīt vai atcelt pasūtījumu?

    Ja vēlies mainīt vai atcelt savu pasūtījumu, lūdzu, sazinies ar klientu apkalpošanas speciālistu pa tālruni 6765 1234 vai rakstot uz e-pasta adresi xnet@xnet.lv.

    Kā uzzināt informāciju par savu pasūtījumu?

    Ja vēlies saņemt informāciju par savu pasūtījumu, lūdzu, sazinies ar klientu apkalpošanas speciālistu pa tālruni 6765 1234. 

    Kā iegādāties preces līzingā?

    Līzinga pieteikumu savām precēm var veikt, noformējot pasūtījumu Xnet e-veikalā vai sazinoties ar klientu apkalpošanas speciālistu pa tālruni 6765 1234 vai noformējot pasūtījumu interneta veikalā. Ņemot preci līzingā, minimālai pasūtījuma summai ir jābūt 70 EUR. Noformējot pasūtījumu līzingā, kā piegādes veidu nevar izvēlēties piegādi uz pickup punktu vai pakomātu.

    Kāpēc reģistrēties par pastāvīgo klientu?

    Reģistrējoties par pastāvīgo klientu, Tev būs iespēja ātri un ērti izveidot jaunu pasūtījumu, redzēt savu pasūtījumu vēsturi, saņemt dažādas atlaides un izdevīgus piedāvājumus un mainīt savus personīgos datus.

    Aizmirsi savu lietotāja paroli?

    Jaunas paroles iegūšanai jāievada sava e-pasta adrese šeit.

    Kā mainīt savus personīgos datus?

    Savus personīgos datus var mainīt sazinoties ar klientu apkalpošanas speciālistu pa tālruni 670 60 506 vai rakstot uz e-pasta adresi xnet@xnet.lv. Hansapost tīmekļa vietnē reģistrējušies klienti var mainīt savus personīgos datus zem sadaļas „MANS KONTS”.