Gulta Anello, 100 x 200 cm, ar melnu mākslīgo ādu 890612895

Gulta Anello, 100 x 200 cm, ar melnu mākslīgo ādu 890612895

  • Tiesības 14 dienu laikā atteikties no pirkuma Tiesības 14 dienu laikā atteikties no pirkuma
399 €



  • Tiesības 14 dienu laikā atteikties no pirkuma Tiesības 14 dienu laikā atteikties no pirkuma
  • Pretenziju iesniegšanas laiks ir 2 gadi Pretenziju iesniegšanas laiks ir 2 gadi

Preces apraksts

  • Gultas karkass ir izgatavots no mēbeļu plates, mīkstumam ir iestrādāts porolons, kas klāts ar mākslīgo ādu
  • Apdare: melnas mākslīgās ādas/hroma
  • Hromētas metāla kājas
  • Gultas redeles neietilpst komplektā – izvēlēties atbilstošu variantu ar rāmi un izmēriem 100 x 200 cm
  • Matracis nav iekļauts cenā – izvēlēties piemērotu matraci un virsmatraci lielumā 100 x 200 cm
  • Specifikācija

    39.58 kg

    73.0 cm

    229.0 cm

    116.0 cm

    39,5kg

    Piegāde

    Piegādes veids

      Atgriešana

      Preci var atgriezt, izmantojot atteikuma tiesības, 14 kalendāro dienu laikā no brīža kad esi ieguvis preces valdījumā, neminot atgriešanas iemeslu.

      Pretenzijas pieteikšanas laiks – 24 mēneši no preces pirkuma brīža.

      Ar pilniem noteikumiem lūdzam iepazīties sadaļā “Garantija un atteikuma tiesības”, kas pieejama lapas apakšā.

      Jautājumi un atbildes

      Kā mainīt vai atcelt pasūtījumu?

      Ja vēlies mainīt vai atcelt savu pasūtījumu, lūdzu, sazinies ar klientu apkalpošanas speciālistu pa tālruni 6765 1234 vai rakstot uz e-pasta adresi xnet@xnet.lv.

      Kā uzzināt informāciju par savu pasūtījumu?

      Ja vēlies saņemt informāciju par savu pasūtījumu, lūdzu, sazinies ar klientu apkalpošanas speciālistu pa tālruni 6765 1234. 

      Kā iegādāties preces līzingā?

      Līzinga pieteikumu savām precēm var veikt, noformējot pasūtījumu Xnet e-veikalā vai sazinoties ar klientu apkalpošanas speciālistu pa tālruni 6765 1234 vai noformējot pasūtījumu interneta veikalā. Ņemot preci līzingā, minimālai pasūtījuma summai ir jābūt 70 EUR. Noformējot pasūtījumu līzingā, kā piegādes veidu nevar izvēlēties piegādi uz pickup punktu vai pakomātu.

      Kāpēc reģistrēties par pastāvīgo klientu?

      Reģistrējoties par pastāvīgo klientu, Tev būs iespēja ātri un ērti izveidot jaunu pasūtījumu, redzēt savu pasūtījumu vēsturi, saņemt dažādas atlaides un izdevīgus piedāvājumus un mainīt savus personīgos datus.

      Aizmirsi savu lietotāja paroli?

      Jaunas paroles iegūšanai jāievada sava e-pasta adrese šeit.

      Kā mainīt savus personīgos datus?

      Savus personīgos datus var mainīt sazinoties ar klientu apkalpošanas speciālistu pa tālruni 670 60 506 vai rakstot uz e-pasta adresi xnet@xnet.lv. Hansapost tīmekļa vietnē reģistrējušies klienti var mainīt savus personīgos datus zem sadaļas „MANS KONTS”.