LG 75SM9900 Smart TV televizors 75", Ultra HD 8K LED, Wi-Fi, USB 890886006

LG 75SM9900 Smart TV televizors 75", Ultra HD 8K LED, Wi-Fi, USB 890886006 LG

  • Tiesības 14 dienu laikā atteikties no pirkuma Tiesības 14 dienu laikā atteikties no pirkuma
  • Pērc tagad, maksā pie saņemšanas Pērc tagad, maksā pie saņemšanas
3029 €
Elektronikas Gadatirgus



  • Tiesības 14 dienu laikā atteikties no pirkuma Tiesības 14 dienu laikā atteikties no pirkuma
  • Pretenziju iesniegšanas laiks ir 2 gadi Pretenziju iesniegšanas laiks ir 2 gadi

Preces apraksts

LG 75SM9900PLA. Displeja diagonāle: 190,5 cm (75"), Ekrāna izšķirtspēja: 7680 x 4320 pikseļi, HD veids: 8K Ultra HD, Ekrāna tehnoloģija: LED, Ekrāna forma: Plakana virsma. Viedtelevizors. Mērījumu attiecība: 16:9. Ciparu signālu komutācijas sistēma: DVB-C,DVB-S2,DVB-T2. Wi-Fi, Ethernet/LAN savienojums. Svars: 39,1 kg. Produkta krāsa: Melns, Sudrabs

Specifikācija

Netiek atbalstīts

Digitāls

DVB-C,DVB-S2,DVB-T2

4

1

1

1

2.1

1.4

1

3

600 x 400 mm

167.7cm

38.4cm

103.7cm

42kg

39.1kg

96.6cm

6.99cm

167.7cm

Melns, Sudrabs

40 W

DTS,Dolby Atmos,Dolby Digital

8K Ultra HD

LED

Plakana virsma

16:9

75

7680 x 4320

Amazon Prime Video,Catch-up TV,Mediaset Play,NetFlix,YouTube

Spotify

LG Content Store

Web OS

H.265,HEVC

AAC,AC3,AC4,DTS,EAC3,HE-AAC,MP2,MP3,PCM,WMA,apt-X

272 W

0,5 W

377 kWh

B

MR19

23.1cm

Kaste

Elektronikas Gadatirgus

Piegāde

Piegādes veids

    Atgriešana

    Preci var atgriezt, izmantojot atteikuma tiesības, 14 kalendāro dienu laikā no brīža kad esi ieguvis preces valdījumā, neminot atgriešanas iemeslu.

    Pretenzijas pieteikšanas laiks – 24 mēneši no preces pirkuma brīža.

    Ar pilniem noteikumiem lūdzam iepazīties sadaļā “Garantija un atteikuma tiesības”, kas pieejama lapas apakšā.

    Jautājumi un atbildes

    Kā mainīt vai atcelt pasūtījumu?

    Ja vēlies mainīt vai atcelt savu pasūtījumu, lūdzu, sazinies ar klientu apkalpošanas speciālistu pa tālruni 6765 1234 vai rakstot uz e-pasta adresi xnet@xnet.lv.

    Kā uzzināt informāciju par savu pasūtījumu?

    Ja vēlies saņemt informāciju par savu pasūtījumu, lūdzu, sazinies ar klientu apkalpošanas speciālistu pa tālruni 6765 1234. 

    Kā iegādāties preces līzingā?

    Līzinga pieteikumu savām precēm var veikt, noformējot pasūtījumu Xnet e-veikalā vai sazinoties ar klientu apkalpošanas speciālistu pa tālruni 6765 1234 vai noformējot pasūtījumu interneta veikalā. Ņemot preci līzingā, minimālai pasūtījuma summai ir jābūt 70 EUR. Noformējot pasūtījumu līzingā, kā piegādes veidu nevar izvēlēties piegādi uz pickup punktu vai pakomātu.

    Kāpēc reģistrēties par pastāvīgo klientu?

    Reģistrējoties par pastāvīgo klientu, Tev būs iespēja ātri un ērti izveidot jaunu pasūtījumu, redzēt savu pasūtījumu vēsturi, saņemt dažādas atlaides un izdevīgus piedāvājumus un mainīt savus personīgos datus.

    Aizmirsi savu lietotāja paroli?

    Jaunas paroles iegūšanai jāievada sava e-pasta adrese šeit.

    Kā mainīt savus personīgos datus?

    Savus personīgos datus var mainīt sazinoties ar klientu apkalpošanas speciālistu pa tālruni 670 60 506 vai rakstot uz e-pasta adresi xnet@xnet.lv. Hansapost tīmekļa vietnē reģistrējušies klienti var mainīt savus personīgos datus zem sadaļas „MANS KONTS”.