LG 75UM7110PLB Smart TV televizors, 75", Ultra HD 4K LED, Wi-Fi, USB 890799655

LG 75UM7110PLB Smart TV televizors, 75", Ultra HD 4K LED, Wi-Fi, USB 890799655 LG

  • Tiesības 14 dienu laikā atteikties no pirkuma Tiesības 14 dienu laikā atteikties no pirkuma
  • Pērc tagad, maksā pie saņemšanas Pērc tagad, maksā pie saņemšanas
1199 €



  • Tiesības 14 dienu laikā atteikties no pirkuma Tiesības 14 dienu laikā atteikties no pirkuma
  • Pretenziju iesniegšanas laiks ir 2 gadi Pretenziju iesniegšanas laiks ir 2 gadi

Preces apraksts

LG 75UM7110PLB. Displeja diagonāle: 190,5 cm (75"), Ekrāna izšķirtspēja: 3840 x 2160 pikseļi, HD veids: 4K Ultra HD, Ekrāna tehnoloģija: Direct-LED, Ekrāna forma: Plakana virsma. Viedtelevizors. Mērījumu attiecība: 16:9. Ciparu signālu komutācijas sistēma: DVB-C,DVB-S2,DVB-T2. Wi-Fi, Ethernet/LAN savienojums. Svars: 34,6 kg. Produkta krāsa: Melns

Specifikācija

Google Home

8 dienas

1

3

1

1

2.0

2

F, IEC

1.4

1

2

600 x 400 mm

169.3cm

34.5cm

104.8cm

35.4kg

34.6kg

97.8cm

8.88cm

169.3cm

Melns

20 W

DTS,Dolby Digital

Clear Voice III

4K Ultra HD

Direct-LED

Plakana virsma

16:9

75

3840 x 2160

Digitāls

Netiek atbalstīts

DVB-C,DVB-S2,DVB-T2

4

AAC,AC3,AC4,DTS,EAC3,HE-AAC,MP2,MP3,PCM,WMA,apt-X

H.265,HEVC

2000 lappuses

Amazon Prime Video,Catch-up TV,Mediaset Play,NetFlix,YouTube

Spotify

LG Content Store

Web OS

195 W

0,5 W

270 kWh

A

Kaste

23.1cm

MR19

Piegāde

Piegādes veids

    Atgriešana

    Preci var atgriezt, izmantojot atteikuma tiesības, 14 kalendāro dienu laikā no brīža kad esi ieguvis preces valdījumā, neminot atgriešanas iemeslu.

    Pretenzijas pieteikšanas laiks – 24 mēneši no preces pirkuma brīža.

    Ar pilniem noteikumiem lūdzam iepazīties sadaļā “Garantija un atteikuma tiesības”, kas pieejama lapas apakšā.

    Jautājumi un atbildes

    Kā mainīt vai atcelt pasūtījumu?

    Ja vēlies mainīt vai atcelt savu pasūtījumu, lūdzu, sazinies ar klientu apkalpošanas speciālistu pa tālruni 6765 1234 vai rakstot uz e-pasta adresi xnet@xnet.lv.

    Kā uzzināt informāciju par savu pasūtījumu?

    Ja vēlies saņemt informāciju par savu pasūtījumu, lūdzu, sazinies ar klientu apkalpošanas speciālistu pa tālruni 6765 1234. 

    Kā iegādāties preces līzingā?

    Līzinga pieteikumu savām precēm var veikt, noformējot pasūtījumu Xnet e-veikalā vai sazinoties ar klientu apkalpošanas speciālistu pa tālruni 6765 1234 vai noformējot pasūtījumu interneta veikalā. Ņemot preci līzingā, minimālai pasūtījuma summai ir jābūt 70 EUR. Noformējot pasūtījumu līzingā, kā piegādes veidu nevar izvēlēties piegādi uz pickup punktu vai pakomātu.

    Kāpēc reģistrēties par pastāvīgo klientu?

    Reģistrējoties par pastāvīgo klientu, Tev būs iespēja ātri un ērti izveidot jaunu pasūtījumu, redzēt savu pasūtījumu vēsturi, saņemt dažādas atlaides un izdevīgus piedāvājumus un mainīt savus personīgos datus.

    Aizmirsi savu lietotāja paroli?

    Jaunas paroles iegūšanai jāievada sava e-pasta adrese šeit.

    Kā mainīt savus personīgos datus?

    Savus personīgos datus var mainīt sazinoties ar klientu apkalpošanas speciālistu pa tālruni 670 60 506 vai rakstot uz e-pasta adresi xnet@xnet.lv. Hansapost tīmekļa vietnē reģistrējušies klienti var mainīt savus personīgos datus zem sadaļas „MANS KONTS”.