Sony D6603 Xperia Z3 soft purple 890896372

Sony D6603 Xperia Z3 soft purple 890896372 Sony

  • Tiesības 14 dienu laikā atteikties no pirkuma Tiesības 14 dienu laikā atteikties no pirkuma
  • Pērc tagad, maksā pie saņemšanas Pērc tagad, maksā pie saņemšanas
129 €
Jaunumi



  • Tiesības 14 dienu laikā atteikties no pirkuma Tiesības 14 dienu laikā atteikties no pirkuma
  • Pretenziju iesniegšanas laiks ir 2 gadi Pretenziju iesniegšanas laiks ir 2 gadi

Preces apraksts

 
Ražotājs Sony
Krāsa Violeta
Korpusa forma Monobloks
GSM Diapazons 850, 900, 1800, 1900
3G Network HSDPA: 850, 900, 1700, 1900, 2100
Displeja tips
Ekrāna izšķirtspēja 1080 x 1920
Izmērs 5.2
Vibrozvans +
MP3 +
WAV +
Skārienekrāns Jā
OS Versija 4.4 (KitKat)
Processors
Kamera Ir
Iebūvēta digitāla fotokamera (aizmugurē) 20.7 MPix
Fotokamera priekšā 2.2 Mpix
Video +
SIM karšu atbalsts Viena SIM karte
4G Ir
3G Ir
EDGE +
Wi-fi Ir
Bluetooth +
USB Ir
SMS +
MMS +
E-Pasts +
Iebūvēts FM radio Ir
Browser HTML5
GPS-uztvērējs Ir
Valodas Angļu
Telefona atmiņa 16GB, 3 GB RAM
Atmiņas karte Līdz 128 GB
Atmiņas kartes tips MicroSD
Akumulators
Akumulatora sarunu laiks (stundas) 16
Īpaša aizsardzība IP68
Svars 152
Izmēri (mm) 146 x 72 x 7.3 mm

Piegāde

Piegādes veids

    Atgriešana

    Preci var atgriezt, izmantojot atteikuma tiesības, 14 kalendāro dienu laikā no brīža kad esi ieguvis preces valdījumā, neminot atgriešanas iemeslu.

    Pretenzijas pieteikšanas laiks – 24 mēneši no preces pirkuma brīža.

    Ar pilniem noteikumiem lūdzam iepazīties sadaļā “Garantija un atteikuma tiesības”, kas pieejama lapas apakšā.

    Jautājumi un atbildes

    Kā mainīt vai atcelt pasūtījumu?

    Ja vēlies mainīt vai atcelt savu pasūtījumu, lūdzu, sazinies ar klientu apkalpošanas speciālistu pa tālruni 6765 1234 vai rakstot uz e-pasta adresi xnet@xnet.lv.

    Kā uzzināt informāciju par savu pasūtījumu?

    Ja vēlies saņemt informāciju par savu pasūtījumu, lūdzu, sazinies ar klientu apkalpošanas speciālistu pa tālruni 6765 1234. 

    Kā iegādāties preces līzingā?

    Līzinga pieteikumu savām precēm var veikt, noformējot pasūtījumu Xnet e-veikalā vai sazinoties ar klientu apkalpošanas speciālistu pa tālruni 6765 1234 vai noformējot pasūtījumu interneta veikalā. Ņemot preci līzingā, minimālai pasūtījuma summai ir jābūt 70 EUR. Noformējot pasūtījumu līzingā, kā piegādes veidu nevar izvēlēties piegādi uz pickup punktu vai pakomātu.

    Kāpēc reģistrēties par pastāvīgo klientu?

    Reģistrējoties par pastāvīgo klientu, Tev būs iespēja ātri un ērti izveidot jaunu pasūtījumu, redzēt savu pasūtījumu vēsturi, saņemt dažādas atlaides un izdevīgus piedāvājumus un mainīt savus personīgos datus.

    Aizmirsi savu lietotāja paroli?

    Jaunas paroles iegūšanai jāievada sava e-pasta adrese šeit.

    Kā mainīt savus personīgos datus?

    Savus personīgos datus var mainīt sazinoties ar klientu apkalpošanas speciālistu pa tālruni 670 60 506 vai rakstot uz e-pasta adresi xnet@xnet.lv. Hansapost tīmekļa vietnē reģistrējušies klienti var mainīt savus personīgos datus zem sadaļas „MANS KONTS”.