Samsung Galaxy A8 (2018) A530F/DS, 5.6", 32GB, Dual Sim, melns (Black) 890275325

Samsung Galaxy A8 (2018) A530F/DS, 5.6", 32GB, Dual Sim, melns (Black) 890275325

  • Tiesības 14 dienu laikā atteikties no pirkuma
  • Pērc tagad, maksā pie saņemšanas
309 €



  • Tiesības 14 dienu laikā atteikties no pirkuma
  • Pretenziju iesniegšanas laiks ir 2 gadi

Preces apraksts

 




Ražotājs

Samsung




Krāsa

Melna




Korpusa forma

Monobloks




GSM Diapazons

850, 900, 1800, 1900




SIM 2

850 / 900 / 1800 / 1900




3G Network

850 / 900 / 1700 / 1900 / 2100




Displeja tips

Super AMOLED capacitive touchscreen




Ekrāna izšķirtspēja

1080 x 2220




Izmērs

5.6 ``




Vibrozvans

+




MP3

+




WAV

+




Polifoniskas melodijas

+




Skārienekrāns






OS Versija

Android 7.1.1 (Nougat)




Processors

Octa-core 2x2.2 GHz Cortex-A73




Kamera

Ir




Iebūvēta digitāla fotokamera (aizmugurē)

16 Mpix




Fotokamera priekšā

16 Mpix




Video

+




SIM karšu atbalsts

Divas SIM kartes




GPRS

+




4G

Ir




3G

Ir




EDGE

+




Wi-fi

Ir




Bluetooth

+




USB

Ir




SMS

+




MMS

+




E-Pasts

+




Iebūvēts FM radio

Ir




Browser

HTML5




GPS-uztvērējs

Ir




Telefona atmiņa

32 GB, 4 GB RAM




Atmiņas karte

Līdz 256 GB




Atmiņas kartes tips

MicroSD




Akumulators

Non-removable Li-Ion 3000 mAh battery




Svars

172 g




Izmēri (mm)

149.2 x 70.6 x 8.4




Austiņu izeja

3.5mm miniligzda

Specifikācija

4 GB

LCD

microSD

Android

32 GB

2280 x 1080

melna

Octa-Core

Yes

Yes

Piegāde

Piegādes veids

  • Piegāde ar DPD kurjeru uz Jūsu norādīto adresi
  • DPD Pickup punkti
  • Latvijas Pasta nodaļa
  • Piegāde ar Latvijas Pasta kurjeru uz Jūsu norādīto adresi
  • Omniva pakomāts
  • Xnet.lv birojā
Atgriešana

Ja kāda iemesla dēļ saņemot paku izlem, ka nevēlies atstāt saņemtās preces vai daļu no tām, vari tās bez maksas atgriezt mums 14 dienu laikā no preces saņemšanas brīža.

Garantijas pretenzijas par iegādāto preci tiek pieņemtas 24 mēnešu laikā no pirkuma datuma.

Visām Xnet interneta veikalā pirktajām precēm ir ražotāja garantija. Likumiskās garantijas ietvaros, patērētājs ir tiesīgs 24 mēnešu laikā no pirkuma brīža iesniegt prasību par preces neatbilstību līguma noteikumiem.

Jautājumi un atbildes

Kā mainīt vai atcelt pasūtījumu?

Ja vēlies mainīt vai atcelt savu pasūtījumu, lūdzu, sazinies ar klientu apkalpošanas speciālistu pa tālruni 6765 1234 vai rakstot uz e-pasta adresi xnet@xnet.lv.

Kā uzzināt informāciju par savu pasūtījumu?

Ja vēlies saņemt informāciju par savu pasūtījumu, lūdzu, sazinies ar klientu apkalpošanas speciālistu pa tālruni 6765 1234. 

Kā iegādāties preces līzingā?

Līzinga pieteikumu savām precēm var veikt, noformējot pasūtījumu Xnet e-veikalā vai sazinoties ar klientu apkalpošanas speciālistu pa tālruni 6765 1234 vai noformējot pasūtījumu interneta veikalā. Ņemot preci līzingā, minimālai pasūtījuma summai ir jābūt 38 EUR. Noformējot pasūtījumu līzingā, kā piegādes veidu nevar izvēlēties piegādi uz pickup punktu vai pakomātu.

Kāpēc reģistrēties par pastāvīgo klientu?

Reģistrējoties par pastāvīgo klientu, Tev būs iespēja ātri un ērti izveidot jaunu pasūtījumu, redzēt savu pasūtījumu vēsturi, saņemt dažādas atlaides un izdevīgus piedāvājumus un mainīt savus personīgos datus.

Aizmirsi savu lietotāja paroli?

Jaunas paroles iegūšanai jāievada sava e-pasta adrese šeit.

Kā mainīt savus personīgos datus?

Savus personīgos datus var mainīt sazinoties ar klientu apkalpošanas speciālistu pa tālruni 670 60 506 vai rakstot uz e-pasta adresi xnet@xnet.lv. Hansapost tīmekļa vietnē reģistrējušies klienti var mainīt savus personīgos datus zem sadaļas „MANS KONTS”.