HUAWEI WATCH 2 melnā krāsā 904100497

HUAWEI WATCH 2 melnā krāsā 904100497 Huawei

  • Tiesības 14 dienu laikā atteikties no pirkuma Tiesības 14 dienu laikā atteikties no pirkuma
  • Pērc tagad, maksā pie saņemšanas Pērc tagad, maksā pie saņemšanas
199 €



  • Tiesības 14 dienu laikā atteikties no pirkuma Tiesības 14 dienu laikā atteikties no pirkuma
  • Pretenziju iesniegšanas laiks ir 2 gadi Pretenziju iesniegšanas laiks ir 2 gadi

Preces apraksts

Sporta viedpulkstenis
Ar 4G SIM karti, GPS atbalstu, pulsa mērītāju aprīkotā ierīce nodrošina visu, kas nepieciešams mūsdienīgam sporta un aktīvā dzīvesveida mīļotājam.

Huawei Watch 2 - vienmēr pieejama komunikācija. 4G modelis aprīkots ar SIM-kartes ligzdu, kas nozīmē, ka viedais tālrunis Jums nav nepieciešams, lai visu laiku būtu pievienoti tīklam. Skrieniet vai brauciet ar velosipēdu, klausieties savu iemīļoto mūziku un uzklausiet virtuālā trenera motivāciju reālajā laikā, kamēr GPS kartē Jūsu maršrutu.

IP68
Pulsometrs
VO2max
Android Wear 2.0

Specifikācija

326 pikseļu collā

AMOLED

Qualcomm

1100 MHz

IP68

1.2

390 x 390

AMOLED

Android Wear 2.0

MSM8909W

GSM

TD-SCDMA,UMTS

LTE

900,1900,2100 MHz

900,1800,1900,2100,2500,2600 MHz

900,1800 MHz

768 MB

4 GB

4.1 BLE

Bluetooth sistēma

802.11b,802.11g,Wi-Fi 4 (802.11n)

420 mAh

2.2cm

1.26cm

0.04kg

4.89cm

4.5cm

USB

Melns

Keramikas, Plastmasa

Melns

140 - 210 mm

CE

eSIM

Apaļš

Piegāde

Piegādes veids

    Atgriešana

    Preci var atgriezt, izmantojot atteikuma tiesības, 14 kalendāro dienu laikā no brīža kad esi ieguvis preces valdījumā, neminot atgriešanas iemeslu.

    Pretenzijas pieteikšanas laiks – 24 mēneši no preces pirkuma brīža.

    Ar pilniem noteikumiem lūdzam iepazīties sadaļā “Garantija un atteikuma tiesības”, kas pieejama lapas apakšā.

    Jautājumi un atbildes

    Kā mainīt vai atcelt pasūtījumu?

    Ja vēlies mainīt vai atcelt savu pasūtījumu, lūdzu, sazinies ar klientu apkalpošanas speciālistu pa tālruni 6765 1234 vai rakstot uz e-pasta adresi xnet@xnet.lv.

    Kā uzzināt informāciju par savu pasūtījumu?

    Ja vēlies saņemt informāciju par savu pasūtījumu, lūdzu, sazinies ar klientu apkalpošanas speciālistu pa tālruni 6765 1234. 

    Kā iegādāties preces līzingā?

    Līzinga pieteikumu savām precēm var veikt, noformējot pasūtījumu Xnet e-veikalā vai sazinoties ar klientu apkalpošanas speciālistu pa tālruni 6765 1234 vai noformējot pasūtījumu interneta veikalā. Ņemot preci līzingā, minimālai pasūtījuma summai ir jābūt 70 EUR. Noformējot pasūtījumu līzingā, kā piegādes veidu nevar izvēlēties piegādi uz pickup punktu vai pakomātu.

    Kāpēc reģistrēties par pastāvīgo klientu?

    Reģistrējoties par pastāvīgo klientu, Tev būs iespēja ātri un ērti izveidot jaunu pasūtījumu, redzēt savu pasūtījumu vēsturi, saņemt dažādas atlaides un izdevīgus piedāvājumus un mainīt savus personīgos datus.

    Aizmirsi savu lietotāja paroli?

    Jaunas paroles iegūšanai jāievada sava e-pasta adrese šeit.

    Kā mainīt savus personīgos datus?

    Savus personīgos datus var mainīt sazinoties ar klientu apkalpošanas speciālistu pa tālruni 670 60 506 vai rakstot uz e-pasta adresi xnet@xnet.lv. Hansapost tīmekļa vietnē reģistrējušies klienti var mainīt savus personīgos datus zem sadaļas „MANS KONTS”.