Garmin fēnix 5S Sapphire - Champagne with metal band 890466392

Garmin fēnix 5S Sapphire - Champagne with metal band 890466392

  • Tiesības 14 dienu laikā atteikties no pirkuma
  • Pērc tagad, maksā pie saņemšanas
849,99 €



  • Tiesības 14 dienu laikā atteikties no pirkuma
  • Pretenziju iesniegšanas laiks ir 2 gadi

Preces apraksts

Iegūstiet vairāk no saviem treniņiem, valkājot mazāk uz savas rokas
Premum sērijas, maza izmēra (42 mm) multisporta GPS pulkstenis ar Elevate™ pulsa no plaukstas locītavas nolasīšanas tehnoloģiju.
Steel Grip dizains ar nerūsējoša tērauda EXO tipa antenu korpusā un kalta tērauda aizmuguri, saglabājot izmantošanas iespējas pat izaicinošos apstākļos.
Ielādēti profilu visiem jūsu sporta un piedzīvojumu veidiem.
Novieto pamatdatus zem jūsu pirkstiem, atainojot savu treniņu efektus un progresu ekrāna palīgrīkos.
Savienojuma funkcijas ietver sevī viedos ziņojumus, Wi-Fi atbalstu automātiskām augšupielādēm Garmin Connect™ tiešsaistes sporta vietnē un ierīces personalizēšana ar bezmaksas ciparnīcu noformējumiem un lietotnēm no Connect IQ™ veikala.
Ārpustelpu sensori, ieskaitot GPS un GLONASS satelītsistēmu uztvērējus, barometrisko altimetru, 3 asu kompasu ar žiroskopu.
fēnix® 5S Sapphire ir ar izturīgu safīra stikliņu, Wi-Fi atbalstu automātiskai sinhronizācijai ar Garmin Connect un papildus QuickFit™ siksniņu iepakojumā labākai pieskaņošanai savam stilam.

Piegāde

Piegādes veids

  • Piegāde ar DPD kurjeru uz Jūsu norādīto adresi
  • DPD Pickup punkti
  • Latvijas Pasta nodaļa
  • Piegāde ar Latvijas Pasta kurjeru uz Jūsu norādīto adresi
  • Omniva pakomāts
  • Xnet.lv birojā
Atgriešana

Ja kāda iemesla dēļ saņemot paku izlem, ka nevēlies atstāt saņemtās preces vai daļu no tām, vari tās bez maksas atgriezt mums 14 dienu laikā no preces saņemšanas brīža.

Garantijas pretenzijas par iegādāto preci tiek pieņemtas 24 mēnešu laikā no pirkuma datuma.

Visām Xnet interneta veikalā pirktajām precēm ir ražotāja garantija. Likumiskās garantijas ietvaros, patērētājs ir tiesīgs 24 mēnešu laikā no pirkuma brīža iesniegt prasību par preces neatbilstību līguma noteikumiem.

Jautājumi un atbildes

Kā mainīt vai atcelt pasūtījumu?

Ja vēlies mainīt vai atcelt savu pasūtījumu, lūdzu, sazinies ar klientu apkalpošanas speciālistu pa tālruni 6765 1234 vai rakstot uz e-pasta adresi xnet@xnet.lv.

Kā uzzināt informāciju par savu pasūtījumu?

Ja vēlies saņemt informāciju par savu pasūtījumu, lūdzu, sazinies ar klientu apkalpošanas speciālistu pa tālruni 6765 1234. 

Kā iegādāties preces līzingā?

Līzinga pieteikumu savām precēm var veikt, noformējot pasūtījumu Xnet e-veikalā vai sazinoties ar klientu apkalpošanas speciālistu pa tālruni 6765 1234 vai noformējot pasūtījumu interneta veikalā. Ņemot preci līzingā, minimālai pasūtījuma summai ir jābūt 38 EUR. Noformējot pasūtījumu līzingā, kā piegādes veidu nevar izvēlēties piegādi uz pickup punktu vai pakomātu.

Kāpēc reģistrēties par pastāvīgo klientu?

Reģistrējoties par pastāvīgo klientu, Tev būs iespēja ātri un ērti izveidot jaunu pasūtījumu, redzēt savu pasūtījumu vēsturi, saņemt dažādas atlaides un izdevīgus piedāvājumus un mainīt savus personīgos datus.

Aizmirsi savu lietotāja paroli?

Jaunas paroles iegūšanai jāievada sava e-pasta adrese šeit.

Kā mainīt savus personīgos datus?

Savus personīgos datus var mainīt sazinoties ar klientu apkalpošanas speciālistu pa tālruni 670 60 506 vai rakstot uz e-pasta adresi xnet@xnet.lv. Hansapost tīmekļa vietnē reģistrējušies klienti var mainīt savus personīgos datus zem sadaļas „MANS KONTS”.