Garmin fēnix 5S Plus GPS fitnesa viedpulkstenis, zeltrozā/balts (Sapphire Rose Gold/White Band) 890540388

Garmin fēnix 5S Plus GPS fitnesa viedpulkstenis, zeltrozā/balts (Sapphire Rose Gold/White Band) 890540388 Garmin

  • Tiesības 14 dienu laikā atteikties no pirkuma Tiesības 14 dienu laikā atteikties no pirkuma
  • Pērc tagad, maksā pie saņemšanas Pērc tagad, maksā pie saņemšanas
849,99 €



  • Tiesības 14 dienu laikā atteikties no pirkuma Tiesības 14 dienu laikā atteikties no pirkuma
  • Pretenziju iesniegšanas laiks ir 2 gadi Pretenziju iesniegšanas laiks ir 2 gadi

Preces apraksts

Multisport GPS pulkstenis ar kartēm, mūziku, metriku un daudz ko citu
Mazāka izmēra multisporta GPS viedpulkstenis ar pulsa nolasīšanu no plaukstas locītavas1 un krāsu TOPO kartes ar Trendline™ popularitātes maršrutēšanu, lai palīdzētu jums atrast un sekot labākajiem ceļiem
Piemērots piedzīvojumiem ar lielisku, smagnēju dizainu, aprīkots ar lielu 1,2" saules gaismā nolasāmu displeju un nerūsējošā tērauda rāmi, pogām un aizmugurējo korpusu
Izbaudiet savu iecienītāko mūziku ar bezvadu savienojumu ar Bluetooth® austiņām (nopērkamas atsevišķi), lai klausītos mūziku bez telefona2
Garmin Pay™ ir gatavs. Bezkontakta maksājumu risinājums3 ļauj ērti veikt maksājumus ar pulksteni, lai jūs varētu atstāt savu naudu un kartes mājās
Iebūvētie navigācijas sensori ietver trīsasu kompasu, žiroskopu un barometrisko augstuma mērītāju, kā arī vairāki sateltīti (GPS, GLONASS un Galileo) ar spēju izsekot sarežģītākā vidē nekā tikai GPS
Akumulatora darbības ilgums: 4 līdz 7 dienas viedpulksteņa režīmā un 4 stundas GPS režīmā ar mūziku (atkarībā no iestatījumiem)

Piegāde

Piegādes veids

    Atgriešana

    Preci var atgriezt, izmantojot atteikuma tiesības, 14 kalendāro dienu laikā no brīža kad esi ieguvis preces valdījumā, neminot atgriešanas iemeslu.

    Pretenzijas pieteikšanas laiks – 24 mēneši no preces pirkuma brīža.

    Ar pilniem noteikumiem lūdzam iepazīties sadaļā “Garantija un atteikuma tiesības”, kas pieejama lapas apakšā.

    Jautājumi un atbildes

    Kā mainīt vai atcelt pasūtījumu?

    Ja vēlies mainīt vai atcelt savu pasūtījumu, lūdzu, sazinies ar klientu apkalpošanas speciālistu pa tālruni 6765 1234 vai rakstot uz e-pasta adresi xnet@xnet.lv.

    Kā uzzināt informāciju par savu pasūtījumu?

    Ja vēlies saņemt informāciju par savu pasūtījumu, lūdzu, sazinies ar klientu apkalpošanas speciālistu pa tālruni 6765 1234. 

    Kā iegādāties preces līzingā?

    Līzinga pieteikumu savām precēm var veikt, noformējot pasūtījumu Xnet e-veikalā vai sazinoties ar klientu apkalpošanas speciālistu pa tālruni 6765 1234 vai noformējot pasūtījumu interneta veikalā. Ņemot preci līzingā, minimālai pasūtījuma summai ir jābūt 70 EUR. Noformējot pasūtījumu līzingā, kā piegādes veidu nevar izvēlēties piegādi uz pickup punktu vai pakomātu.

    Kāpēc reģistrēties par pastāvīgo klientu?

    Reģistrējoties par pastāvīgo klientu, Tev būs iespēja ātri un ērti izveidot jaunu pasūtījumu, redzēt savu pasūtījumu vēsturi, saņemt dažādas atlaides un izdevīgus piedāvājumus un mainīt savus personīgos datus.

    Aizmirsi savu lietotāja paroli?

    Jaunas paroles iegūšanai jāievada sava e-pasta adrese šeit.

    Kā mainīt savus personīgos datus?

    Savus personīgos datus var mainīt sazinoties ar klientu apkalpošanas speciālistu pa tālruni 670 60 506 vai rakstot uz e-pasta adresi xnet@xnet.lv. Hansapost tīmekļa vietnē reģistrējušies klienti var mainīt savus personīgos datus zem sadaļas „MANS KONTS”.