Elari KidPhone 2 KP-2 Green 904100457

Elari KidPhone 2 KP-2 Green 904100457

  • Tiesības 14 dienu laikā atteikties no pirkuma Tiesības 14 dienu laikā atteikties no pirkuma
  • Pērc tagad, maksā pie saņemšanas Pērc tagad, maksā pie saņemšanas
35,00 €
39,00 €
Ietaupiet 4,00 €
-10%
Atlaide no 28.08.2019 - 25.09.2019
Mēneša piedāvājumi Jaunumi



  • Tiesības 14 dienu laikā atteikties no pirkuma Tiesības 14 dienu laikā atteikties no pirkuma
  • Pretenziju iesniegšanas laiks ir 2 gadi Pretenziju iesniegšanas laiks ir 2 gadi

Preces apraksts

Ražotājs: Elari  Produkta kods: ELKP2GRN Krāsa: Zila http://elari.net/product/kidphone2/ Elari KidPhone 2 is easy to use, affordable version of Elari kids’ wristwatch phone/tracker. KidPhone 2 features GPS/GLONASS/LBS tracking on Google Maps, so the parents can monitor their kids’ location and give them a call. A kid can also connect to the parents or relatives and send SOS message in case of emergency. The kids will enjoy the bright touchscreen, voice chat and the menu with emojis. Bright colorful 1.4” touchscreen GPS/GLONASS/LBS tracking with geo-fencing Supported frequency: GSM/EDGE (900/1800) Incoming and outgoing calls Remote audio-monitoring function SOS function with dedicated button Slot for microSIM card Battery 450 mAh Voice chat, ability to send Emoji via Elari SafeFamily app Emoji-themed interface Accelerometer, pedometer Bluetooth 3.0 Ability to add other KidPhone 2 users to friend-list Class time mode Elari SafeFamily free multilingual app for iOS/Android Tehniskie parametri: Specifications GSM900/1800 Bluetooth version3.0 Display1.44″ TFT Color Screen, 128X128 px Battery450 mAh APP System requirementsAndroid 4.4 and above, IOS 7.0 and above SIM card slotmicroSIM Size Dimensions50*37*18 mm https://youtu.be/DKKRiicb9mg Iepakots Oriģinālajā ražotāja Blistera iepakojumā.

Specifikācija

zaļa

0.2 kg

Mēneša piedāvājumi, Jaunumi

Piegāde

Piegādes veids

    Atgriešana

    Preci var atgriezt, izmantojot atteikuma tiesības, 14 kalendāro dienu laikā no brīža kad esi ieguvis preces valdījumā, neminot atgriešanas iemeslu.

    Pretenzijas pieteikšanas laiks – 24 mēneši no preces pirkuma brīža.

    Ar pilniem noteikumiem lūdzam iepazīties sadaļā “Garantija un atteikuma tiesības”, kas pieejama lapas apakšā.

    Jautājumi un atbildes

    Kā mainīt vai atcelt pasūtījumu?

    Ja vēlies mainīt vai atcelt savu pasūtījumu, lūdzu, sazinies ar klientu apkalpošanas speciālistu pa tālruni 6765 1234 vai rakstot uz e-pasta adresi xnet@xnet.lv.

    Kā uzzināt informāciju par savu pasūtījumu?

    Ja vēlies saņemt informāciju par savu pasūtījumu, lūdzu, sazinies ar klientu apkalpošanas speciālistu pa tālruni 6765 1234. 

    Kā iegādāties preces līzingā?

    Līzinga pieteikumu savām precēm var veikt, noformējot pasūtījumu Xnet e-veikalā vai sazinoties ar klientu apkalpošanas speciālistu pa tālruni 6765 1234 vai noformējot pasūtījumu interneta veikalā. Ņemot preci līzingā, minimālai pasūtījuma summai ir jābūt 70 EUR. Noformējot pasūtījumu līzingā, kā piegādes veidu nevar izvēlēties piegādi uz pickup punktu vai pakomātu.

    Kāpēc reģistrēties par pastāvīgo klientu?

    Reģistrējoties par pastāvīgo klientu, Tev būs iespēja ātri un ērti izveidot jaunu pasūtījumu, redzēt savu pasūtījumu vēsturi, saņemt dažādas atlaides un izdevīgus piedāvājumus un mainīt savus personīgos datus.

    Aizmirsi savu lietotāja paroli?

    Jaunas paroles iegūšanai jāievada sava e-pasta adrese šeit.

    Kā mainīt savus personīgos datus?

    Savus personīgos datus var mainīt sazinoties ar klientu apkalpošanas speciālistu pa tālruni 670 60 506 vai rakstot uz e-pasta adresi xnet@xnet.lv. Hansapost tīmekļa vietnē reģistrējušies klienti var mainīt savus personīgos datus zem sadaļas „MANS KONTS”.