Telone Smart View&Touch sāniski atverams maks Apple iPhone 6 Plus 5.5inch Sarkans 999909683

Telone Smart View&Touch sāniski atverams maks Apple iPhone 6 Plus 5.5inch Sarkans 999909683

  • Tiesības 14 dienu laikā atteikties no pirkuma Tiesības 14 dienu laikā atteikties no pirkuma
  • Pērc tagad, maksā pie saņemšanas Pērc tagad, maksā pie saņemšanas
2,85 €



  • Tiesības 14 dienu laikā atteikties no pirkuma Tiesības 14 dienu laikā atteikties no pirkuma
  • Pretenziju iesniegšanas laiks ir 2 gadi Pretenziju iesniegšanas laiks ir 2 gadi

Preces apraksts

Premium kvalitātes super plāns (0,5mm) un izturīgs sāniski atverams mobīlā telefona maciņš ar caurspīdīgu skārienjūtīgu lodziņu visa maka priekšpuses daļā. Telefons iestiprinās maka iekšpusē - plastikāta stiprinājumā un aizveras grāmas veidā. Pirms sākt lietot maku ir obligāt jānoņem aizsargplēves no visām maka pusēm! Telone - Smart View&Touch  - ir augstas kvalitātes ražotāja izstrādāti sāniski atverami maki, kuriem visa maka priekšpusē ir izvedots caurspīdīgs lodziņš ar pamazinātas jūtības skārienjūtīgu funkciju. Šaj maku sērijai  piemīt īpaši ērta iespēja to neatverot redzēt atuālo informāciju uz displeja, kā arī veikt un pieņemt zvanus. Šīs īpašības Telone - Smart View&Touch makus padara individuālus un ekskluzīvus! Savietojams ar: iPhone 6 Plus 5.5inch, iPhone 6S Plus Telefons ieliekams speciālā plastikāta stiprinājumā, kurš kvalitatīvi un droši iestrādāts telefona maciņā, turpretī telefonu var izņemt un ielikt atkārtoti un tas neatstāj ne lipīgas pēdas, ne skrāpējumus. Izgatavots no kvalitatīvas un izturīga materiāla, kura virsma ir rievota ar speciālu dizaina musturu. Iepakots "Mobile-Store" firmas blistera maisiņā!

Specifikācija

sarkana

Apple iPhone 7

Apple

Piegāde

Piegādes veids

    Atgriešana

    Preci var atgriezt, izmantojot atteikuma tiesības, 14 kalendāro dienu laikā no brīža kad esi ieguvis preces valdījumā, neminot atgriešanas iemeslu.

    Pretenzijas pieteikšanas laiks – 24 mēneši no preces pirkuma brīža.

    Ar pilniem noteikumiem lūdzam iepazīties sadaļā “Garantija un atteikuma tiesības”, kas pieejama lapas apakšā.

    Jautājumi un atbildes

    Kā mainīt vai atcelt pasūtījumu?

    Ja vēlies mainīt vai atcelt savu pasūtījumu, lūdzu, sazinies ar klientu apkalpošanas speciālistu pa tālruni 6765 1234 vai rakstot uz e-pasta adresi xnet@xnet.lv.

    Kā uzzināt informāciju par savu pasūtījumu?

    Ja vēlies saņemt informāciju par savu pasūtījumu, lūdzu, sazinies ar klientu apkalpošanas speciālistu pa tālruni 6765 1234. 

    Kā iegādāties preces līzingā?

    Līzinga pieteikumu savām precēm var veikt, noformējot pasūtījumu Xnet e-veikalā vai sazinoties ar klientu apkalpošanas speciālistu pa tālruni 6765 1234 vai noformējot pasūtījumu interneta veikalā. Ņemot preci līzingā, minimālai pasūtījuma summai ir jābūt 70 EUR. Noformējot pasūtījumu līzingā, kā piegādes veidu nevar izvēlēties piegādi uz pickup punktu vai pakomātu.

    Kāpēc reģistrēties par pastāvīgo klientu?

    Reģistrējoties par pastāvīgo klientu, Tev būs iespēja ātri un ērti izveidot jaunu pasūtījumu, redzēt savu pasūtījumu vēsturi, saņemt dažādas atlaides un izdevīgus piedāvājumus un mainīt savus personīgos datus.

    Aizmirsi savu lietotāja paroli?

    Jaunas paroles iegūšanai jāievada sava e-pasta adrese šeit.

    Kā mainīt savus personīgos datus?

    Savus personīgos datus var mainīt sazinoties ar klientu apkalpošanas speciālistu pa tālruni 670 60 506 vai rakstot uz e-pasta adresi xnet@xnet.lv. Hansapost tīmekļa vietnē reģistrējušies klienti var mainīt savus personīgos datus zem sadaļas „MANS KONTS”.