Telone Shine Pocket Slim Flip Case LG K4 K120E / K130 telefona maks vertikāli atverams Sarkans 999971408

Telone Shine Pocket Slim Flip Case LG K4 K120E / K130 telefona maks vertikāli atverams Sarkans 999971408

  • Tiesības 14 dienu laikā atteikties no pirkuma
  • Pērc tagad, maksā pie saņemšanas
5,95 €



  • Tiesības 14 dienu laikā atteikties no pirkuma
  • Pretenziju iesniegšanas laiks ir 2 gadi

Preces apraksts

Premium kvalitātes mobīlā telefona maciņš ar magnēta klipsi,
īpaši plāns un izturīgs
Savietojams ar: LG K4 K120E /
K130
Telone Shine Pocket Slim Flip - Maku sērijai ir
raksturīgs īpašs spīdīgs eko ādas pārklājums un nodalījums
viziītkartēm maka iekšpusē!
Atverams vertikāli un stiprinās ar nelielu magnētisku klipsi
maka augšējā daļā kurš netraucē ausij runājot pa telefonu.
Maka iekšpusē ir nodalījums priekš vizītkartēm jeb
kredītkartēm.
Telefons ieliekams īpaši izturīgā silikona
stiprinjumā, kurš nelūzt un tas kvalitatīvi un droši
iestrādāts telefona maciņā un neskrāpē telefona korpusu saudzejot
to. Izgatavots no kvalitatīva ādas aizvietotāja maka ārpusē un
gaiši brūna eko ādas materiāla maka iekšpusē. Telefona stiprinājums
izgatavots no īpaša, izturīga silikona sakausējuma, kurš
kvalitatīvi iestrādāts maka iekšpusē.
Krāsa: krāsa un dizains atbilst attēlā norādītajam
Iepakots Latvijā, Mobile-Store firmas blistera maisiņā.

Specifikācija

sarkana

LG K4

LG

Piegāde

Piegādes veids

  • Xnet.lv birojā
  • Omniva pakomāts
  • DPD Pickup punkti
  • Latvijas Pasta nodaļa
  • Piegāde ar DPD kurjeru uz Jūsu norādīto adresi
  • Piegāde ar Latvijas Pasta kurjeru uz Jūsu norādīto adresi
Atgriešana

Ja kāda iemesla dēļ saņemot paku izlem, ka nevēlies atstāt saņemtās preces vai daļu no tām, vari tās bez maksas atgriezt mums 14 dienu laikā no preces saņemšanas brīža.

Garantijas pretenzijas par iegādāto preci tiek pieņemtas 24 mēnešu laikā no pirkuma datuma.

Visām Xnet interneta veikalā pirktajām precēm ir ražotāja garantija. Likumiskās garantijas ietvaros, patērētājs ir tiesīgs 24 mēnešu laikā no pirkuma brīža iesniegt prasību par preces neatbilstību līguma noteikumiem.

Jautājumi un atbildes

Kā mainīt vai atcelt pasūtījumu?

Ja vēlies mainīt vai atcelt savu pasūtījumu, lūdzu, sazinies ar klientu apkalpošanas speciālistu pa tālruni 6765 1234 vai rakstot uz e-pasta adresi xnet@xnet.lv.

Kā uzzināt informāciju par savu pasūtījumu?

Ja vēlies saņemt informāciju par savu pasūtījumu, lūdzu, sazinies ar klientu apkalpošanas speciālistu pa tālruni 6765 1234. 

Kā iegādāties preces līzingā?

Līzinga pieteikumu savām precēm var veikt, noformējot pasūtījumu Xnet e-veikalā vai sazinoties ar klientu apkalpošanas speciālistu pa tālruni 6765 1234 vai noformējot pasūtījumu interneta veikalā. Ņemot preci līzingā, minimālai pasūtījuma summai ir jābūt 38 EUR. Noformējot pasūtījumu līzingā, kā piegādes veidu nevar izvēlēties piegādi uz pickup punktu vai pakomātu.

Kāpēc reģistrēties par pastāvīgo klientu?

Reģistrējoties par pastāvīgo klientu, Tev būs iespēja ātri un ērti izveidot jaunu pasūtījumu, redzēt savu pasūtījumu vēsturi, saņemt dažādas atlaides un izdevīgus piedāvājumus un mainīt savus personīgos datus.

Aizmirsi savu lietotāja paroli?

Jaunas paroles iegūšanai jāievada sava e-pasta adrese šeit.

Kā mainīt savus personīgos datus?

Savus personīgos datus var mainīt sazinoties ar klientu apkalpošanas speciālistu pa tālruni 670 60 506 vai rakstot uz e-pasta adresi xnet@xnet.lv. Hansapost tīmekļa vietnē reģistrējušies klienti var mainīt savus personīgos datus zem sadaļas „MANS KONTS”.