Forcell Jelly Brush Perlamutra telefona silikona apvalks Samsung G930F Galaxy S7 Sarkans 999912037

Forcell Jelly Brush Perlamutra telefona silikona apvalks Samsung G930F Galaxy S7 Sarkans 999912037

  • Tiesības 14 dienu laikā atteikties no pirkuma Tiesības 14 dienu laikā atteikties no pirkuma
  • Pērc tagad, maksā pie saņemšanas Pērc tagad, maksā pie saņemšanas
4,70 €



  • Tiesības 14 dienu laikā atteikties no pirkuma Tiesības 14 dienu laikā atteikties no pirkuma
  • Pretenziju iesniegšanas laiks ir 2 gadi Pretenziju iesniegšanas laiks ir 2 gadi

Preces apraksts

Augstas kvalitātes 1mm plāna silikongēla mobīlā telefona maciņš - apvalks ar perlamutra elementiem. Savietojams ar: Samsung G930F Galaxy S7 Foto attēlā redzamā maka formai un tās izgriezumiem ir tikai informatīvs nolūks. Maks precīzi atbilst aprakstā norādītajam telefona modelim. Krāsa: Krāsa un dizains atbilst bildē norādītajam Forcell Jelly Brush Back Case (1mm) - sērijas maki izceļas ar īpaši izturīgu silikongēla materiālu ar perlamutra elementiem! Mīksts un cieši pieguļošs silikongēla telefona apvalks, kurš cieši pieguļ telefona aizmugurējai daļai gandrīz nepalielinot tā gabarītus (tikai 1mm plāns). Pasargā telefonu no kritieniem, skrāpējumiem un putekļiem. Ieteicams lietot kopā ar ekrāna aizsargplēvīti, lai pilnībā nodrošinātu telefona aizsardzību. Maks izgatavots no mīksta un izturīga silikongēla, kurš patīkami ieguļ rokā, šajā speciālajā silikongēlā iestrādāts pretslīdes pārklājums, kas neļauj makam izslīdēt no rokām. Silikongēla apvalki ir saudzīgi, nekrāso telefona korpusu un neskrāpē tā oriģinālo virsmu. Iepakots Latvijā, Mobile-Store firmas blistera maisiņā.

Specifikācija

sarkana

Samsung Galaxy S7

Samsung

Piegāde

Piegādes veids

    Atgriešana

    Preci var atgriezt, izmantojot atteikuma tiesības, 14 kalendāro dienu laikā no brīža kad esi ieguvis preces valdījumā, neminot atgriešanas iemeslu.

    Pretenzijas pieteikšanas laiks – 24 mēneši no preces pirkuma brīža.

    Ar pilniem noteikumiem lūdzam iepazīties sadaļā “Garantija un atteikuma tiesības”, kas pieejama lapas apakšā.

    Jautājumi un atbildes

    Kā mainīt vai atcelt pasūtījumu?

    Ja vēlies mainīt vai atcelt savu pasūtījumu, lūdzu, sazinies ar klientu apkalpošanas speciālistu pa tālruni 6765 1234 vai rakstot uz e-pasta adresi xnet@xnet.lv.

    Kā uzzināt informāciju par savu pasūtījumu?

    Ja vēlies saņemt informāciju par savu pasūtījumu, lūdzu, sazinies ar klientu apkalpošanas speciālistu pa tālruni 6765 1234. 

    Kā iegādāties preces līzingā?

    Līzinga pieteikumu savām precēm var veikt, noformējot pasūtījumu Xnet e-veikalā vai sazinoties ar klientu apkalpošanas speciālistu pa tālruni 6765 1234 vai noformējot pasūtījumu interneta veikalā. Ņemot preci līzingā, minimālai pasūtījuma summai ir jābūt 38 EUR. Noformējot pasūtījumu līzingā, kā piegādes veidu nevar izvēlēties piegādi uz pickup punktu vai pakomātu.

    Kāpēc reģistrēties par pastāvīgo klientu?

    Reģistrējoties par pastāvīgo klientu, Tev būs iespēja ātri un ērti izveidot jaunu pasūtījumu, redzēt savu pasūtījumu vēsturi, saņemt dažādas atlaides un izdevīgus piedāvājumus un mainīt savus personīgos datus.

    Aizmirsi savu lietotāja paroli?

    Jaunas paroles iegūšanai jāievada sava e-pasta adrese šeit.

    Kā mainīt savus personīgos datus?

    Savus personīgos datus var mainīt sazinoties ar klientu apkalpošanas speciālistu pa tālruni 670 60 506 vai rakstot uz e-pasta adresi xnet@xnet.lv. Hansapost tīmekļa vietnē reģistrējušies klienti var mainīt savus personīgos datus zem sadaļas „MANS KONTS”.