MyPhone HALO 2 mobilais telefons, sarkans 905000008

MyPhone HALO 2 mobilais telefons, sarkans

Lietošanas instrukcija ir PDF formātā. Lai to apskatītu, Jums ir nepieciešama attiecīga programma (piemēram, Adobe Acrobat Reader).

Lietošanas instrukciju ir sastādījis ražotājs - Xnet neatbild par iespējamām neprecizitātēm un kļūmēm.

LEJUPIELĀDĒT INSTRUKCIJU

MyPhone HALO 2 mobilais telefons, sarkans 905000008 myPhone

  • Tiesības 14 dienu laikā atteikties no pirkuma Tiesības 14 dienu laikā atteikties no pirkuma
  • Pērc tagad, maksā pie saņemšanas Pērc tagad, maksā pie saņemšanas
29,95 €
Mēneša piedāvājumi



  • Tiesības 14 dienu laikā atteikties no pirkuma Tiesības 14 dienu laikā atteikties no pirkuma
  • Pretenziju iesniegšanas laiks ir 2 gadi Pretenziju iesniegšanas laiks ir 2 gadi

Preces apraksts

 
Ražotājs MyPhone
Krāsa Sarkana
Korpusa forma Monobloks
GSM Diapazons 850, 900, 1800, 1900
Displeja tips
Izmērs 2.2``
Polifoniskas melodijas +
Kamera Ir
Iebūvēta digitāla fotokamera (aizmugurē) VGA
SIM karšu atbalsts Viena SIM karte
GPRS -
3G Nav
EDGE -
Bluetooth +
USB Ir
SMS +
MMS +
E-Pasts -
Iebūvēts FM radio Ir
GPS-uztvērējs Nav
Valodas Angļu, Krievu, Latviešu
Atmiņas karte Līdz 32 GB
Atmiņas kartes tips MicroSD
Akumulators
Akumulatora gaidīšanas laiks (stundas) 500 h
Akumulatora sarunu laiks (stundas) 5 h
Svars 85 g

Specifikācija

0.5 kg

2.2 ”

VGA

900 mAh

Mēneša piedāvājumi

sarkana

121mm x 58mm x 12,8mm

230 h

Piegāde

Piegādes veids

    Atgriešana

    Preci var atgriezt, izmantojot atteikuma tiesības, 14 kalendāro dienu laikā no brīža kad esi ieguvis preces valdījumā, neminot atgriešanas iemeslu.

    Pretenzijas pieteikšanas laiks – 24 mēneši no preces pirkuma brīža.

    Ar pilniem noteikumiem lūdzam iepazīties sadaļā “Garantija un atteikuma tiesības”, kas pieejama lapas apakšā.

    Jautājumi un atbildes

    Kā mainīt vai atcelt pasūtījumu?

    Ja vēlies mainīt vai atcelt savu pasūtījumu, lūdzu, sazinies ar klientu apkalpošanas speciālistu pa tālruni 6765 1234 vai rakstot uz e-pasta adresi xnet@xnet.lv.

    Kā uzzināt informāciju par savu pasūtījumu?

    Ja vēlies saņemt informāciju par savu pasūtījumu, lūdzu, sazinies ar klientu apkalpošanas speciālistu pa tālruni 6765 1234. 

    Kā iegādāties preces līzingā?

    Līzinga pieteikumu savām precēm var veikt, noformējot pasūtījumu Xnet e-veikalā vai sazinoties ar klientu apkalpošanas speciālistu pa tālruni 6765 1234 vai noformējot pasūtījumu interneta veikalā. Ņemot preci līzingā, minimālai pasūtījuma summai ir jābūt 38 EUR. Noformējot pasūtījumu līzingā, kā piegādes veidu nevar izvēlēties piegādi uz pickup punktu vai pakomātu.

    Kāpēc reģistrēties par pastāvīgo klientu?

    Reģistrējoties par pastāvīgo klientu, Tev būs iespēja ātri un ērti izveidot jaunu pasūtījumu, redzēt savu pasūtījumu vēsturi, saņemt dažādas atlaides un izdevīgus piedāvājumus un mainīt savus personīgos datus.

    Aizmirsi savu lietotāja paroli?

    Jaunas paroles iegūšanai jāievada sava e-pasta adrese šeit.

    Kā mainīt savus personīgos datus?

    Savus personīgos datus var mainīt sazinoties ar klientu apkalpošanas speciālistu pa tālruni 670 60 506 vai rakstot uz e-pasta adresi xnet@xnet.lv. Hansapost tīmekļa vietnē reģistrējušies klienti var mainīt savus personīgos datus zem sadaļas „MANS KONTS”.