X-One Pro HD Kvalitātes Sony Xperia ZL C6502 ekrāna aizsarglēve Glancēta 999875958

X-One Pro HD Kvalitātes Sony Xperia ZL C6502 ekrāna aizsarglēve Glancēta 999875958

  • Tiesības 14 dienu laikā atteikties no pirkuma
  • Pērc tagad, maksā pie saņemšanas
1,80 €



  • Tiesības 14 dienu laikā atteikties no pirkuma
  • Pretenziju iesniegšanas laiks ir 2 gadi

Preces apraksts

Augstas kvalitātes profesionāla Nano tehnoloģiju ekrāna
aizsargplēve, kas nodrošina 96,9% gaismas caurlaidību nodrošinot
perfektu attela kvalitāti salidzinājuma ar standarta ekrana
aizsargplēvem. Plēves biezums tikai 0.3mm AI-FIT.
X-One ekrāna aizsagplēves ir vieglāk uzlimējamas, tas ir
izturigakas pret skrāpējumiem, uz tām ir mazak pirkstu nospiedumu,
tām ir antibakteriāls pārklājums un tas nodrošina lielāku
aizsardzību pret kritieniem.
Plēves veids: Glancēta Ultra
Clear (Glancēta plēve Ultra Clear sērijas nodrošina 3
reizes augstāku izšķirspēju neka HD standarts, pilnībā neietekmējot
oriģinālo attēla kvalitāti pēc tās uzlīmēšanas) Ultra Clear sērija
ir īpaši izturīga pret skrāpējomiem pateicoties speciāli
izstrādātai Nano blīvuma virsmai.
Savietojama ar: Sony Xperia ZL C6502
Komplektā speciāla lupatiņa ar ko nopulēt ekrānu pirms plēves
uzlikšanas
Izgatavota no premium augstakas kvalitates polikarbonāta kuru
pielieto medicīnā.
Video instrkcija: Youtube: http://www.youtube.com/watch?v=ZVuqLPcVEWk
Materiali razoti pēc patentu tehnoloģinām
Japanā
Razotaja rūpnīca atrodas: Ķīna

Specifikācija

Sony Xperia ZL

Piegāde

Piegādes veids

  • Xnet.lv birojā
  • Omniva pakomāts
  • DPD Pickup punkti
  • Latvijas Pasta nodaļa
  • Piegāde ar DPD kurjeru uz Jūsu norādīto adresi
  • Piegāde ar Latvijas Pasta kurjeru uz Jūsu norādīto adresi
Atgriešana

Ja kāda iemesla dēļ saņemot paku izlem, ka nevēlies atstāt saņemtās preces vai daļu no tām, vari tās bez maksas atgriezt mums 14 dienu laikā no preces saņemšanas brīža.

Garantijas pretenzijas par iegādāto preci tiek pieņemtas 24 mēnešu laikā no pirkuma datuma.

Visām Xnet interneta veikalā pirktajām precēm ir ražotāja garantija. Likumiskās garantijas ietvaros, patērētājs ir tiesīgs 24 mēnešu laikā no pirkuma brīža iesniegt prasību par preces neatbilstību līguma noteikumiem.

Jautājumi un atbildes

Kā mainīt vai atcelt pasūtījumu?

Ja vēlies mainīt vai atcelt savu pasūtījumu, lūdzu, sazinies ar klientu apkalpošanas speciālistu pa tālruni 6765 1234 vai rakstot uz e-pasta adresi xnet@xnet.lv.

Kā uzzināt informāciju par savu pasūtījumu?

Ja vēlies saņemt informāciju par savu pasūtījumu, lūdzu, sazinies ar klientu apkalpošanas speciālistu pa tālruni 6765 1234. 

Kā iegādāties preces līzingā?

Līzinga pieteikumu savām precēm var veikt, noformējot pasūtījumu Xnet e-veikalā vai sazinoties ar klientu apkalpošanas speciālistu pa tālruni 6765 1234 vai noformējot pasūtījumu interneta veikalā. Ņemot preci līzingā, minimālai pasūtījuma summai ir jābūt 38 EUR. Noformējot pasūtījumu līzingā, kā piegādes veidu nevar izvēlēties piegādi uz pickup punktu vai pakomātu.

Kāpēc reģistrēties par pastāvīgo klientu?

Reģistrējoties par pastāvīgo klientu, Tev būs iespēja ātri un ērti izveidot jaunu pasūtījumu, redzēt savu pasūtījumu vēsturi, saņemt dažādas atlaides un izdevīgus piedāvājumus un mainīt savus personīgos datus.

Aizmirsi savu lietotāja paroli?

Jaunas paroles iegūšanai jāievada sava e-pasta adrese šeit.

Kā mainīt savus personīgos datus?

Savus personīgos datus var mainīt sazinoties ar klientu apkalpošanas speciālistu pa tālruni 670 60 506 vai rakstot uz e-pasta adresi xnet@xnet.lv. Hansapost tīmekļa vietnē reģistrējušies klienti var mainīt savus personīgos datus zem sadaļas „MANS KONTS”.