Just5 Spacer 2S / Blaster ekrāna aizsargplēve Triecienizturīga (1gab. ekrānam) P999943081

Just5 Spacer 2S / Blaster ekrāna aizsargplēve Triecienizturīga (1gab. ekrānam) 999943081 Just5

  • Tiesības 14 dienu laikā atteikties no pirkuma Tiesības 14 dienu laikā atteikties no pirkuma
  • Pērc tagad, maksā pie saņemšanas Pērc tagad, maksā pie saņemšanas
10,00 €
Izdevīga cena Sezonas Izpārdošana



  • Tiesības 14 dienu laikā atteikties no pirkuma Tiesības 14 dienu laikā atteikties no pirkuma
  • Pretenziju iesniegšanas laiks ir 2 gadi Pretenziju iesniegšanas laiks ir 2 gadi

Preces apraksts

Ražotājs: Just5 Augstas kvalitātes profesionāla Nano tehnoloģiju ekrāna aizsargplēve, kas nodrošina 96,9% gaismas caurlaidību nodrošinot perfektu attela kvalitāti salidzinājuma ar standarta ekrana aizsargplēvem. Plēves biezums tikai 0.3mm AI-FIT. Just5 Shock Proof ekrāna aizsagplēves ir vieglāk uzlimējamas, tas ir izturigakas pret skrāpējumiem, uz tām ir mazak pirkstu nospiedumu, tām ir antibakteriāls pārklājums un tas nodrošina lielāku aizsardzību pret kritieniem. Plēves veids: Glancēta Shock Absorbtion (Glancēta plēve Shock Absorbtion sērijas nodrošina triecienizturīgu efektu un 3 reizes augstāku izšķirspēju neka HD standarts, pilnībā neietekmējot oriģinālo attēla kvalitāti pēc tās uzlīmēšanas) Shock Absorbtion sērija ir īpaši izturīga pret skrāpējumiem, kritieniem, triecieniem, netīrumiem pateicoties speciāli izstrādātai Nano triecienizturīgai virsmai. Savietojama ar: Just 5 Spacer 2S, Just 5 Blaster Komplektā speciāla lupatiņa ar ko nopulēt ekrānu pirms plēves uzlikšanas Izgatavota no premium augstakas kvalitates polikarbonāta kuru pielieto medicīnā. www.just5.com

Specifikācija

caurspīdīga

Just5 Spacer 2S

Izdevīga cena, Sezonas Izpārdošana

Piegāde

Piegādes veids

    Atgriešana

    Preci var atgriezt, izmantojot atteikuma tiesības, 14 kalendāro dienu laikā no brīža kad esi ieguvis preces valdījumā, neminot atgriešanas iemeslu.

    Pretenzijas pieteikšanas laiks – 24 mēneši no preces pirkuma brīža.

    Ar pilniem noteikumiem lūdzam iepazīties sadaļā “Garantija un atteikuma tiesības”, kas pieejama lapas apakšā.

    Jautājumi un atbildes

    Kā mainīt vai atcelt pasūtījumu?

    Ja vēlies mainīt vai atcelt savu pasūtījumu, lūdzu, sazinies ar klientu apkalpošanas speciālistu pa tālruni 6765 1234 vai rakstot uz e-pasta adresi xnet@xnet.lv.

    Kā uzzināt informāciju par savu pasūtījumu?

    Ja vēlies saņemt informāciju par savu pasūtījumu, lūdzu, sazinies ar klientu apkalpošanas speciālistu pa tālruni 6765 1234. 

    Kā iegādāties preces līzingā?

    Līzinga pieteikumu savām precēm var veikt, noformējot pasūtījumu Xnet e-veikalā vai sazinoties ar klientu apkalpošanas speciālistu pa tālruni 6765 1234 vai noformējot pasūtījumu interneta veikalā. Ņemot preci līzingā, minimālai pasūtījuma summai ir jābūt 38 EUR. Noformējot pasūtījumu līzingā, kā piegādes veidu nevar izvēlēties piegādi uz pickup punktu vai pakomātu.

    Kāpēc reģistrēties par pastāvīgo klientu?

    Reģistrējoties par pastāvīgo klientu, Tev būs iespēja ātri un ērti izveidot jaunu pasūtījumu, redzēt savu pasūtījumu vēsturi, saņemt dažādas atlaides un izdevīgus piedāvājumus un mainīt savus personīgos datus.

    Aizmirsi savu lietotāja paroli?

    Jaunas paroles iegūšanai jāievada sava e-pasta adrese šeit.

    Kā mainīt savus personīgos datus?

    Savus personīgos datus var mainīt sazinoties ar klientu apkalpošanas speciālistu pa tālruni 670 60 506 vai rakstot uz e-pasta adresi xnet@xnet.lv. Hansapost tīmekļa vietnē reģistrējušies klienti var mainīt savus personīgos datus zem sadaļas „MANS KONTS”.