Remax Pure Series Ultra PLāns Eko-Ādas Smart Statīva Maks priekš Apple iPad Pro 10.5inch ar LCD Auto On-Off Brūns 890299206

Remax Pure Series Ultra PLāns Eko-Ādas Smart Statīva Maks priekš Apple iPad Pro 10.5inch ar LCD Auto On-Off Brūns 890299206

  • Tiesības 14 dienu laikā atteikties no pirkuma
  • Pērc tagad, maksā pie saņemšanas
11,50 €



  • Tiesības 14 dienu laikā atteikties no pirkuma
  • Pretenziju iesniegšanas laiks ir 2 gadi

Preces apraksts

Ražotājs: Remax
Produkta kods: PT-09/10.5BR
Krāsa: Brūns
Remax ir moderns un īpaši košs Premium klases zīmols
Āzijas tirgū, kurš piedāvā plašu klāstu ar mobilo tālruņu un mobilo
ierīču dažādākajiem aksesuāriem. Remax ražotājs atbilst augstākās
kvalitātes standartiem un visiem produktiem nodrošina Eiropas CE
sertifikāciju. Remax produktiem ir oriģināli izstrādāts dizains un
tehniskie risinājumi, kuriem nav līdzvērtīgu.
Augstas kvalitātes super plāns auduma maks
priekš Planšetdatoriem Apple iPad Pro
10.5inch.
Savietojams: Apple iPad
Pro 10.5inch
Izgatavots no augstas kvalitātes auduma. Pateicoties maka
dizainam, kas ir izveidots kabatas veidā, planšetdators tiek
pilnībā aizsargāts no skrāpējumiem.
Makam ir unikāls statīva veida mehānisms, pateicoties
kuram iespējams ērti novietot  planšeti
 horizontāli.
Dizains izstrādāts Korejā, vienā no vadošajām aksesuāru
rūpnīcām pasaulē!
Ražotāja valsts: Ķīna

Specifikācija Piegāde

Piegādes veids

  • Xnet.lv birojā
  • Omniva pakomāts
  • DPD Pickup punkti
  • Latvijas Pasta nodaļa
  • Piegāde ar DPD kurjeru uz Jūsu norādīto adresi
  • Piegāde ar Latvijas Pasta kurjeru uz Jūsu norādīto adresi
Atgriešana

Ja kāda iemesla dēļ saņemot paku izlem, ka nevēlies atstāt saņemtās preces vai daļu no tām, vari tās bez maksas atgriezt mums 14 dienu laikā no preces saņemšanas brīža.

Garantijas pretenzijas par iegādāto preci tiek pieņemtas 24 mēnešu laikā no pirkuma datuma.

Visām Xnet interneta veikalā pirktajām precēm ir ražotāja garantija. Likumiskās garantijas ietvaros, patērētājs ir tiesīgs 24 mēnešu laikā no pirkuma brīža iesniegt prasību par preces neatbilstību līguma noteikumiem.

Jautājumi un atbildes

Kā mainīt vai atcelt pasūtījumu?

Ja vēlies mainīt vai atcelt savu pasūtījumu, lūdzu, sazinies ar klientu apkalpošanas speciālistu pa tālruni 6765 1234 vai rakstot uz e-pasta adresi xnet@xnet.lv.

Kā uzzināt informāciju par savu pasūtījumu?

Ja vēlies saņemt informāciju par savu pasūtījumu, lūdzu, sazinies ar klientu apkalpošanas speciālistu pa tālruni 6765 1234. 

Kā iegādāties preces līzingā?

Līzinga pieteikumu savām precēm var veikt, noformējot pasūtījumu Xnet e-veikalā vai sazinoties ar klientu apkalpošanas speciālistu pa tālruni 6765 1234 vai noformējot pasūtījumu interneta veikalā. Ņemot preci līzingā, minimālai pasūtījuma summai ir jābūt 38 EUR. Noformējot pasūtījumu līzingā, kā piegādes veidu nevar izvēlēties piegādi uz pickup punktu vai pakomātu.

Kāpēc reģistrēties par pastāvīgo klientu?

Reģistrējoties par pastāvīgo klientu, Tev būs iespēja ātri un ērti izveidot jaunu pasūtījumu, redzēt savu pasūtījumu vēsturi, saņemt dažādas atlaides un izdevīgus piedāvājumus un mainīt savus personīgos datus.

Aizmirsi savu lietotāja paroli?

Jaunas paroles iegūšanai jāievada sava e-pasta adrese šeit.

Kā mainīt savus personīgos datus?

Savus personīgos datus var mainīt sazinoties ar klientu apkalpošanas speciālistu pa tālruni 670 60 506 vai rakstot uz e-pasta adresi xnet@xnet.lv. Hansapost tīmekļa vietnē reģistrējušies klienti var mainīt savus personīgos datus zem sadaļas „MANS KONTS”.