Prime3 UP portatīvais skaļrunis, Bluetooth, pelēks (Grey), ABT02SL 890449260

Prime3 UP portatīvais skaļrunis, Bluetooth, pelēks (Grey), ABT02SL 890449260

  • Tiesības 14 dienu laikā atteikties no pirkuma Tiesības 14 dienu laikā atteikties no pirkuma
  • Pērc tagad, maksā pie saņemšanas Pērc tagad, maksā pie saņemšanas
17,95 €



  • Tiesības 14 dienu laikā atteikties no pirkuma Tiesības 14 dienu laikā atteikties no pirkuma
  • Pretenziju iesniegšanas laiks ir 2 gadi Pretenziju iesniegšanas laiks ir 2 gadi

Preces apraksts

Dzīvā grafika, unikālais dizains, spilgtas krāsas un izcila skaņas kvalitāte ir īpašības, kas padara UP! Pārnēsājams skaļrunis izceļas. Šī kompaktā, poket izmēra ierīce ar iebūvētu Bluetooth moduli ļauj jebkurā laikā klausīties iecienītāko mūziku jebkurā vietā. Pateicoties maza izmēra, UP! skaļruni var lietot gandrīz jebkurā vietā un baudīt skaņu no dažādām pārnēsājamām ierīcēm, piemēram, viedtālruņiem, planšetdatoriem vai klēpjdatoriem, lai jūs varētu atskaņot savas iecienītās dziesmas no savas mūzikas bibliotēkas. AUX ieejas mini ligzda ļauj savienot skaļruni ar gandrīz jebkuru ārējo ierīci. Iebūvētais akumulators (400 mAh), kas tiek uzlādēts ar mikro USB portu, nodrošina ļoti ilgu darbības ilgumu akumulatora enerģijas patēriņā (līdz 4 stundām).

Specifikācija

0.15 kg

4 h

Piegāde

Piegādes veids

    Atgriešana

    Preci var atgriezt, izmantojot atteikuma tiesības, 14 kalendāro dienu laikā no brīža kad esi ieguvis preces valdījumā, neminot atgriešanas iemeslu.

    Pretenzijas pieteikšanas laiks – 24 mēneši no preces pirkuma brīža.

    Ar pilniem noteikumiem lūdzam iepazīties sadaļā “Garantija un atteikuma tiesības”, kas pieejama lapas apakšā.

    Jautājumi un atbildes

    Kā mainīt vai atcelt pasūtījumu?

    Ja vēlies mainīt vai atcelt savu pasūtījumu, lūdzu, sazinies ar klientu apkalpošanas speciālistu pa tālruni 6765 1234 vai rakstot uz e-pasta adresi xnet@xnet.lv.

    Kā uzzināt informāciju par savu pasūtījumu?

    Ja vēlies saņemt informāciju par savu pasūtījumu, lūdzu, sazinies ar klientu apkalpošanas speciālistu pa tālruni 6765 1234. 

    Kā iegādāties preces līzingā?

    Līzinga pieteikumu savām precēm var veikt, noformējot pasūtījumu Xnet e-veikalā vai sazinoties ar klientu apkalpošanas speciālistu pa tālruni 6765 1234 vai noformējot pasūtījumu interneta veikalā. Ņemot preci līzingā, minimālai pasūtījuma summai ir jābūt 70 EUR. Noformējot pasūtījumu līzingā, kā piegādes veidu nevar izvēlēties piegādi uz pickup punktu vai pakomātu.

    Kāpēc reģistrēties par pastāvīgo klientu?

    Reģistrējoties par pastāvīgo klientu, Tev būs iespēja ātri un ērti izveidot jaunu pasūtījumu, redzēt savu pasūtījumu vēsturi, saņemt dažādas atlaides un izdevīgus piedāvājumus un mainīt savus personīgos datus.

    Aizmirsi savu lietotāja paroli?

    Jaunas paroles iegūšanai jāievada sava e-pasta adrese šeit.

    Kā mainīt savus personīgos datus?

    Savus personīgos datus var mainīt sazinoties ar klientu apkalpošanas speciālistu pa tālruni 670 60 506 vai rakstot uz e-pasta adresi xnet@xnet.lv. Hansapost tīmekļa vietnē reģistrējušies klienti var mainīt savus personīgos datus zem sadaļas „MANS KONTS”.