Bose Home Speaker 300 multiroom skaļrunis, melns 904100443

Bose Home Speaker 300 multiroom skaļrunis, melns 904100443 Bose

  • Tiesības 14 dienu laikā atteikties no pirkuma Tiesības 14 dienu laikā atteikties no pirkuma
  • Pērc tagad, maksā pie saņemšanas Pērc tagad, maksā pie saņemšanas
229,95 €
299,95 €
Ietaupiet 70,00 €
-23%
Atlaide no 04.11.2019 - 31.12.2019



  • Tiesības 14 dienu laikā atteikties no pirkuma Tiesības 14 dienu laikā atteikties no pirkuma
  • Pretenziju iesniegšanas laiks ir 2 gadi Pretenziju iesniegšanas laiks ir 2 gadi

Preces apraksts

Bose Home Speaker300 ienes telpā basiem bāgātīgu skaņu. Turklāt ar iebūvētiem balss palīgiem, kā, Google Assistant un Alexa, visa jūsu iecienītākā mūzika ir tikai jautājuma attālumā. Pagrieziet to un jūtiet atšķirību.

Iebūvētie balss palīgi

Spēlē. Pauze. Jaukt. Vai arī dodieties uz savu iecienīto dziesmu - brīvroku režīmā. Izmantojot iebūvētos balss palīgus, piemēram, Google Assistant un Alexa, jums būs tūlītēja piekļuve miljoniem atskaņošanas sarakstu, albumu un pat vairāk *, izmantojot tikai savu balsi. Bet mūzika ir tikai sākums. Jums ir pieejama arī tāda informācija kā laika ziņas un ziņu virsraksti. Tātad, ja vēlaties kaut ko dzirdēt, vienkārši jautājiet.

Kompakts dizains, spēcīgs bass
Iebūvēti balss asistenti
Superior voice izvēle
Vadība ar balsi, sensoru podziņām vai aplikāciju
Sešas iestatījumu pogas
Wi-Fi and Bluetooth savienojumi
Apple AirPlay 2

Specifikācija Piegāde

Piegādes veids

    Atgriešana

    Preci var atgriezt, izmantojot atteikuma tiesības, 14 kalendāro dienu laikā no brīža kad esi ieguvis preces valdījumā, neminot atgriešanas iemeslu.

    Pretenzijas pieteikšanas laiks – 24 mēneši no preces pirkuma brīža.

    Ar pilniem noteikumiem lūdzam iepazīties sadaļā “Garantija un atteikuma tiesības”, kas pieejama lapas apakšā.

    Jautājumi un atbildes

    Kā mainīt vai atcelt pasūtījumu?

    Ja vēlies mainīt vai atcelt savu pasūtījumu, lūdzu, sazinies ar klientu apkalpošanas speciālistu pa tālruni 6765 1234 vai rakstot uz e-pasta adresi xnet@xnet.lv.

    Kā uzzināt informāciju par savu pasūtījumu?

    Ja vēlies saņemt informāciju par savu pasūtījumu, lūdzu, sazinies ar klientu apkalpošanas speciālistu pa tālruni 6765 1234. 

    Kā iegādāties preces līzingā?

    Līzinga pieteikumu savām precēm var veikt, noformējot pasūtījumu Xnet e-veikalā vai sazinoties ar klientu apkalpošanas speciālistu pa tālruni 6765 1234 vai noformējot pasūtījumu interneta veikalā. Ņemot preci līzingā, minimālai pasūtījuma summai ir jābūt 70 EUR. Noformējot pasūtījumu līzingā, kā piegādes veidu nevar izvēlēties piegādi uz pickup punktu vai pakomātu.

    Kāpēc reģistrēties par pastāvīgo klientu?

    Reģistrējoties par pastāvīgo klientu, Tev būs iespēja ātri un ērti izveidot jaunu pasūtījumu, redzēt savu pasūtījumu vēsturi, saņemt dažādas atlaides un izdevīgus piedāvājumus un mainīt savus personīgos datus.

    Aizmirsi savu lietotāja paroli?

    Jaunas paroles iegūšanai jāievada sava e-pasta adrese šeit.

    Kā mainīt savus personīgos datus?

    Savus personīgos datus var mainīt sazinoties ar klientu apkalpošanas speciālistu pa tālruni 670 60 506 vai rakstot uz e-pasta adresi xnet@xnet.lv. Hansapost tīmekļa vietnē reģistrējušies klienti var mainīt savus personīgos datus zem sadaļas „MANS KONTS”.