SmartFit™ nezāļu izvilcējs 903795500

SmartFit™ nezāļu izvilcējs 903795500

  • Tiesības 14 dienu laikā atteikties no pirkuma
  • Pērc tagad, maksā pie saņemšanas
54,95 €



  • Tiesības 14 dienu laikā atteikties no pirkuma
  • Pretenziju iesniegšanas laiks ir 2 gadi

Preces apraksts

Fiskars jaunais nezāļu izvilcējs ir lielisks izgudrojums, lai atbrīvotu dārzu no nezālēm, piemēram, pienenēm. Nezāļu izvilcējs ir ērts un parocīgs lietošanā: nav nepieciešams rakt vai pieliekties, kā arī izmantot indīgas ķimikālijas. Nezāļu izvilcēja nerūsējošā tērauda spailes sniedzas dziļi augsnē, kur satver sakni no visām pusēm un izvelk to ārā. Iegūtais rezultāts ir efektīvs un akurāts. Darbarīki ar maināmu kāta garumu var tikt noregulēti atbilstoši lietotāja auguma garumam, lai vienu un to pašu darba rīku varētu izmantot visi – gan gara, gan neliela auguma – pieaugušie ģimenes locekļi.

Nerūsējošā tērauda spailes sniedzas dziļi augsnē un satver sakni no vairākām pusēm
Nosaka satveršanas punktu zemes līmenī
Izbīdīšanas sistēma palīdz atlaist izrauto nezāli
Likvidē nezāles bez indīgu vielu izmantošanas
Ērta darba poza, nav nepieciešama rakšana

Piegāde

Piegādes veids

  • Xnet.lv birojā
  • Latvijas Pasta nodaļa
  • Piegāde ar DPD kurjeru uz Jūsu norādīto adresi
  • Piegāde ar Latvijas Pasta kurjeru uz Jūsu norādīto adresi
Atgriešana

Ja kāda iemesla dēļ saņemot paku izlem, ka nevēlies atstāt saņemtās preces vai daļu no tām, vari tās bez maksas atgriezt mums 14 dienu laikā no preces saņemšanas brīža.

Garantijas pretenzijas par iegādāto preci tiek pieņemtas 24 mēnešu laikā no pirkuma datuma.

Visām Xnet interneta veikalā pirktajām precēm ir ražotāja garantija. Likumiskās garantijas ietvaros, patērētājs ir tiesīgs 24 mēnešu laikā no pirkuma brīža iesniegt prasību par preces neatbilstību līguma noteikumiem.

Jautājumi un atbildes

Kā mainīt vai atcelt pasūtījumu?

Ja vēlies mainīt vai atcelt savu pasūtījumu, lūdzu, sazinies ar klientu apkalpošanas speciālistu pa tālruni 6765 1234 vai rakstot uz e-pasta adresi xnet@xnet.lv.

Kā uzzināt informāciju par savu pasūtījumu?

Ja vēlies saņemt informāciju par savu pasūtījumu, lūdzu, sazinies ar klientu apkalpošanas speciālistu pa tālruni 6765 1234. 

Kā iegādāties preces līzingā?

Līzinga pieteikumu savām precēm var veikt, noformējot pasūtījumu Xnet e-veikalā vai sazinoties ar klientu apkalpošanas speciālistu pa tālruni 6765 1234 vai noformējot pasūtījumu interneta veikalā. Ņemot preci līzingā, minimālai pasūtījuma summai ir jābūt 38 EUR. Noformējot pasūtījumu līzingā, kā piegādes veidu nevar izvēlēties piegādi uz pickup punktu vai pakomātu.

Kāpēc reģistrēties par pastāvīgo klientu?

Reģistrējoties par pastāvīgo klientu, Tev būs iespēja ātri un ērti izveidot jaunu pasūtījumu, redzēt savu pasūtījumu vēsturi, saņemt dažādas atlaides un izdevīgus piedāvājumus un mainīt savus personīgos datus.

Aizmirsi savu lietotāja paroli?

Jaunas paroles iegūšanai jāievada sava e-pasta adrese šeit.

Kā mainīt savus personīgos datus?

Savus personīgos datus var mainīt sazinoties ar klientu apkalpošanas speciālistu pa tālruni 670 60 506 vai rakstot uz e-pasta adresi xnet@xnet.lv. Hansapost tīmekļa vietnē reģistrējušies klienti var mainīt savus personīgos datus zem sadaļas „MANS KONTS”.