iRobot Looj 330 890063949

iRobot Looj 330 890063949 iRobot

  • Tiesības 14 dienu laikā atteikties no pirkuma Tiesības 14 dienu laikā atteikties no pirkuma
  • Pērc tagad, maksā pie saņemšanas Pērc tagad, maksā pie saņemšanas
319 €



  • Tiesības 14 dienu laikā atteikties no pirkuma Tiesības 14 dienu laikā atteikties no pirkuma
  • Pretenziju iesniegšanas laiks ir 2 gadi Pretenziju iesniegšanas laiks ir 2 gadi

Preces apraksts

 iRobot Looj 330 – jumta notekreņu tīrīšanas robots iRobot Looj 330 paredzēts regulārai notekreņu tīrīšanai, tas nav paredzēts, lai ar to mēģinātu tīrīt notekreni, kurā lapas, daudzu gadu laikā ir pārvērtušās par sablīvētu augsni.   Robota kustību pa reni nodrošina elektromotoru darbinātas gumijas kāpurķēdes, bet tīrīšanas funkciju veic gumijas skrāpis un rotējošs uzgalis ar gumijas lāpstiņām, sariem un drupinātāju, kas palīdz Robotam iekļūt pat nedaudz sablīvētos netīrumos. Lai pielāgotos dažādas formas notekrenēm un dažādiem netīrumiem, Robotam ir maināmas, atšķirīgu izmēru gumijas lāpstiņas. Lai, kāpjot uz jumta, abas rokas būtu brīvas, Robotu būtu ieteicams likt uz speciāla, pie jostas stiprināma, āķa. Uzkāpjot pie notekrenes viena gala, Robotu ievieto notekrenē, izvēlas lāpstiņu rotācijas virzienu, kā arī tīrīšanas režīmu - manuālo vai automātisko. Robota korpuss (izņemot pulti) ir ūdensizturīgs. Tāpēc to droši var mazgāt zem ūdens strūklas, iepriekš pārbaudot, vai ir cieši aizvērts akumulatora nodalījums. Robota darbību nodrošina Litija-jonu akumulators, un ar vienu uzlādi tas var iztīrīt līdz 60 m garu notekreni. Akumulatora parastā uzlāde aizņem 3 stundas. Robotu vada ar radioviļņu tālvadības pulti, kas darbojas līdz 15 m attālumā.
Ražotājs iRobot
Izmēri 74 x 51 x 400 mm
Svars 1.26 kg
Pielietojums Jumta notekreņu tīrīšana

Specifikācija

Putekļusūcējs-robots

Piegāde

Piegādes veids

    Atgriešana

    Preci var atgriezt, izmantojot atteikuma tiesības, 14 kalendāro dienu laikā no brīža kad esi ieguvis preces valdījumā, neminot atgriešanas iemeslu.

    Pretenzijas pieteikšanas laiks – 24 mēneši no preces pirkuma brīža.

    Ar pilniem noteikumiem lūdzam iepazīties sadaļā “Garantija un atteikuma tiesības”, kas pieejama lapas apakšā.

    Jautājumi un atbildes

    Kā mainīt vai atcelt pasūtījumu?

    Ja vēlies mainīt vai atcelt savu pasūtījumu, lūdzu, sazinies ar klientu apkalpošanas speciālistu pa tālruni 6765 1234 vai rakstot uz e-pasta adresi xnet@xnet.lv.

    Kā uzzināt informāciju par savu pasūtījumu?

    Ja vēlies saņemt informāciju par savu pasūtījumu, lūdzu, sazinies ar klientu apkalpošanas speciālistu pa tālruni 6765 1234. 

    Kā iegādāties preces līzingā?

    Līzinga pieteikumu savām precēm var veikt, noformējot pasūtījumu Xnet e-veikalā vai sazinoties ar klientu apkalpošanas speciālistu pa tālruni 6765 1234 vai noformējot pasūtījumu interneta veikalā. Ņemot preci līzingā, minimālai pasūtījuma summai ir jābūt 70 EUR. Noformējot pasūtījumu līzingā, kā piegādes veidu nevar izvēlēties piegādi uz pickup punktu vai pakomātu.

    Kāpēc reģistrēties par pastāvīgo klientu?

    Reģistrējoties par pastāvīgo klientu, Tev būs iespēja ātri un ērti izveidot jaunu pasūtījumu, redzēt savu pasūtījumu vēsturi, saņemt dažādas atlaides un izdevīgus piedāvājumus un mainīt savus personīgos datus.

    Aizmirsi savu lietotāja paroli?

    Jaunas paroles iegūšanai jāievada sava e-pasta adrese šeit.

    Kā mainīt savus personīgos datus?

    Savus personīgos datus var mainīt sazinoties ar klientu apkalpošanas speciālistu pa tālruni 670 60 506 vai rakstot uz e-pasta adresi xnet@xnet.lv. Hansapost tīmekļa vietnē reģistrējušies klienti var mainīt savus personīgos datus zem sadaļas „MANS KONTS”.