Velosipēds ROMET GAZELA 2 2017, brūns, 17 S 991995966

Velosipēds ROMET GAZELA 2 2017, brūns, 17 S 991995966

  • Tiesības 14 dienu laikā atteikties no pirkuma
  • Pērc tagad, maksā pie saņemšanas
339 €



  • Tiesības 14 dienu laikā atteikties no pirkuma
  • Pretenziju iesniegšanas laiks ir 2 gadi

Preces apraksts

Riepas izmērs: 28“
Rāmis: alu 6061
Rāmja izmērs: 17", 19"
Dakša: SR Suntour M3010
Pārnesumi: 21
Pārslēdzēja rokturi uz stūres (aizmugurējā / priekšējā): Shimano STEF-510 7 speed / Shimano STEF-510 3 speed
Pārslēdzējs (aizmugures / priekšējais): Shimano Acera M360 / Shimano TY 510
Klaņi: Cyclone 48 / 38 / 28 170 mm
Bremzes aizmugurējās/ priekšējās: Promax TX-123D / Promax TX-123D
Riepas: 700×35
Diski: alumīnija
Rati (aizmugurē/ priekšā): JoyTech 734 / Shimano Dynamo 3000 3N
Zobratu kasete: Shimano TZ-21 14-28 7 speed
Stūre: tērauds
Sēdekļa stute: amortizētais alumīnijs 27,2 mm 300 mm
Stūres iznesums: regulējams alumīnija 90 mm
Sēdeklis: Selle Royal Freeway
Pedāļi: Feimin FP-804
Priekšējais/ Aizmugurējais lukturis: 1-LED JY-363 / Owlet
Svars: 17,3 kg

Specifikācija

brūna

157-167

Alumiinium

17"

21

28"

17

Piegāde

Piegādes veids

  • Piegāde ar DPD kurjeru uz Jūsu norādīto adresi
  • Piegāde ar Latvijas Pasta kurjeru uz Jūsu norādīto adresi
Atgriešana

Ja kāda iemesla dēļ saņemot paku izlem, ka nevēlies atstāt saņemtās preces vai daļu no tām, vari tās bez maksas atgriezt mums 14 dienu laikā no preces saņemšanas brīža.

Garantijas pretenzijas par iegādāto preci tiek pieņemtas 24 mēnešu laikā no pirkuma datuma.

Visām Xnet interneta veikalā pirktajām precēm ir ražotāja garantija. Likumiskās garantijas ietvaros, patērētājs ir tiesīgs 24 mēnešu laikā no pirkuma brīža iesniegt prasību par preces neatbilstību līguma noteikumiem.

Jautājumi un atbildes

Kā mainīt vai atcelt pasūtījumu?

Ja vēlies mainīt vai atcelt savu pasūtījumu, lūdzu, sazinies ar klientu apkalpošanas speciālistu pa tālruni 6765 1234 vai rakstot uz e-pasta adresi xnet@xnet.lv.

Kā uzzināt informāciju par savu pasūtījumu?

Ja vēlies saņemt informāciju par savu pasūtījumu, lūdzu, sazinies ar klientu apkalpošanas speciālistu pa tālruni 6765 1234. 

Kā iegādāties preces līzingā?

Līzinga pieteikumu savām precēm var veikt, noformējot pasūtījumu Xnet e-veikalā vai sazinoties ar klientu apkalpošanas speciālistu pa tālruni 6765 1234 vai noformējot pasūtījumu interneta veikalā. Ņemot preci līzingā, minimālai pasūtījuma summai ir jābūt 38 EUR. Noformējot pasūtījumu līzingā, kā piegādes veidu nevar izvēlēties piegādi uz pickup punktu vai pakomātu.

Kāpēc reģistrēties par pastāvīgo klientu?

Reģistrējoties par pastāvīgo klientu, Tev būs iespēja ātri un ērti izveidot jaunu pasūtījumu, redzēt savu pasūtījumu vēsturi, saņemt dažādas atlaides un izdevīgus piedāvājumus un mainīt savus personīgos datus.

Aizmirsi savu lietotāja paroli?

Jaunas paroles iegūšanai jāievada sava e-pasta adrese šeit.

Kā mainīt savus personīgos datus?

Savus personīgos datus var mainīt sazinoties ar klientu apkalpošanas speciālistu pa tālruni 670 60 506 vai rakstot uz e-pasta adresi xnet@xnet.lv. Hansapost tīmekļa vietnē reģistrējušies klienti var mainīt savus personīgos datus zem sadaļas „MANS KONTS”.