Superior Modo 809 Black/Green/Red 2016 kalnu velosipēds 890113891

Superior Modo 809 Black/Green/Red 2016 kalnu velosipēds 890113891

  • Tiesības 14 dienu laikā atteikties no pirkuma
  • Pērc tagad, maksā pie saņemšanas
695 €



  • Tiesības 14 dienu laikā atteikties no pirkuma
  • Pretenziju iesniegšanas laiks ir 2 gadi

Preces apraksts

Rāmis

  • Tips: Aluminium 6061.T6 double butted
  • Materiāls: Alumīnijs


  • Dakša

  • Dakša: SR Suntour XCM HLO, Coil spring/hydraulic lock-out, 100mm travel

    Pārnesumi
  • Skaits: 27

    Pārslēdzēji
  • Pārslēdzējs priekšējais: Shimano Altus
  • Pārslēdzējs aizmugurējais: Shimano Alivio SGS
  • Pārslēdzēja rokturi: Shimano Altus RapidFire Plus 3x9

    Bremzes
  • Bremzes priekšējās: Shimano BR-M396 hydraulic disc brake 160mm
  • Bremzes aizmugurējās: Shimano BR-M396 hydraulic disc brake 160mm

    Ķēde
  • Ķēde: KMC X9

    Rumba
  • Rumba priekšējā: Shimano HB-M33 CL QR
  • Rumba aizmugurējā: Shimano HB-M33 CL QR

    Rati
  • Riepas: Schwalbe Smart Sam Performance 29x1.75"
  • Aploces: Weinmann U28 Disc Sport 32H
  • Spieķi: Sapim Galvanized

    Stūre
  • Stūre: ONE Sport R
  • Stūres iznesums: ONE Sport R 31.8mm
  • Bļodiņas: FSA Orbit 1.5B ZS No.57B

    Klaņi
  • FSA Dyna Drive 29er 40/30/22T

    Sēdeklis
  • Sēdeklis: Selle Royal Seta W
  • Sēdekļa stute: ONE Sport R

    Citas īpašības
  • Pedāļi: Marwi SP-610

  • Piegāde

    Piegādes veids

    • Piegāde ar DPD kurjeru uz Jūsu norādīto adresi
    • Piegāde ar Latvijas Pasta kurjeru uz Jūsu norādīto adresi
    Atgriešana

    Ja kāda iemesla dēļ saņemot paku izlem, ka nevēlies atstāt saņemtās preces vai daļu no tām, vari tās bez maksas atgriezt mums 14 dienu laikā no preces saņemšanas brīža.

    Garantijas pretenzijas par iegādāto preci tiek pieņemtas 24 mēnešu laikā no pirkuma datuma.

    Visām Xnet interneta veikalā pirktajām precēm ir ražotāja garantija. Likumiskās garantijas ietvaros, patērētājs ir tiesīgs 24 mēnešu laikā no pirkuma brīža iesniegt prasību par preces neatbilstību līguma noteikumiem.

    Jautājumi un atbildes

    Kā mainīt vai atcelt pasūtījumu?

    Ja vēlies mainīt vai atcelt savu pasūtījumu, lūdzu, sazinies ar klientu apkalpošanas speciālistu pa tālruni 6765 1234 vai rakstot uz e-pasta adresi xnet@xnet.lv.

    Kā uzzināt informāciju par savu pasūtījumu?

    Ja vēlies saņemt informāciju par savu pasūtījumu, lūdzu, sazinies ar klientu apkalpošanas speciālistu pa tālruni 6765 1234. 

    Kā iegādāties preces līzingā?

    Līzinga pieteikumu savām precēm var veikt, noformējot pasūtījumu Xnet e-veikalā vai sazinoties ar klientu apkalpošanas speciālistu pa tālruni 6765 1234 vai noformējot pasūtījumu interneta veikalā. Ņemot preci līzingā, minimālai pasūtījuma summai ir jābūt 38 EUR. Noformējot pasūtījumu līzingā, kā piegādes veidu nevar izvēlēties piegādi uz pickup punktu vai pakomātu.

    Kāpēc reģistrēties par pastāvīgo klientu?

    Reģistrējoties par pastāvīgo klientu, Tev būs iespēja ātri un ērti izveidot jaunu pasūtījumu, redzēt savu pasūtījumu vēsturi, saņemt dažādas atlaides un izdevīgus piedāvājumus un mainīt savus personīgos datus.

    Aizmirsi savu lietotāja paroli?

    Jaunas paroles iegūšanai jāievada sava e-pasta adrese šeit.

    Kā mainīt savus personīgos datus?

    Savus personīgos datus var mainīt sazinoties ar klientu apkalpošanas speciālistu pa tālruni 670 60 506 vai rakstot uz e-pasta adresi xnet@xnet.lv. Hansapost tīmekļa vietnē reģistrējušies klienti var mainīt savus personīgos datus zem sadaļas „MANS KONTS”.