Mugursoma Fjällräven Kaipak 38 Navy 890285397

Mugursoma Fjällräven Kaipak 38 Navy 890285397 Fjällräven

  • Tiesības 14 dienu laikā atteikties no pirkuma Tiesības 14 dienu laikā atteikties no pirkuma
  • Pērc tagad, maksā pie saņemšanas Pērc tagad, maksā pie saņemšanas
199 €



  • Tiesības 14 dienu laikā atteikties no pirkuma Tiesības 14 dienu laikā atteikties no pirkuma
  • Pretenziju iesniegšanas laiks ir 2 gadi Pretenziju iesniegšanas laiks ir 2 gadi

Preces apraksts

Mugursoma lietošanai cauru gadu. Izskata ziņā vienkārša, taču ļoti izturīga un ērta.

Fiksētais muguras garums ir ērts, izgatavots no elpojoša tīkla un atbalsta nēsātāju.
Ietilpīga kabata somas priekšā.
Uz somas aizdares ir divas kabatas, un iekšpusē ir maza slepenā kabata. Vāku ir iespējams pacelt un tādējādi palielināt somas tilpumu.
Izgatavota no izturīgā materiāla G-1000 HeavyDuty Eco.
Somai ir viens piekļuves punkts.
Gurnu siksnā ir divas kabatas ar rāvējslēdzēju.
Krūšu aizdare kopā ar SOS svilpi.
Kompresijas siksnas.
Pielāgojama ar dzeršanas sistēmu.
Cilpas leduscirtņu vai trekinga nūju piestiprināšanai.
Divi tīklveida pudeles turētāji somas sānos.
Papildu lietus pārvalks ar atstarojošiem elementiem.
Somu ir iespējams ieziest ar vasku Greenland, kas materiālam pievieno spēju atgrūst ūdeni un izturību gan pret laikapstākļiem, gan lietošanu.

Piegāde

Piegādes veids

    Atgriešana

    Preci var atgriezt, izmantojot atteikuma tiesības, 14 kalendāro dienu laikā no brīža kad esi ieguvis preces valdījumā, neminot atgriešanas iemeslu.

    Pretenzijas pieteikšanas laiks – 24 mēneši no preces pirkuma brīža.

    Ar pilniem noteikumiem lūdzam iepazīties sadaļā “Garantija un atteikuma tiesības”, kas pieejama lapas apakšā.

    Jautājumi un atbildes

    Kā mainīt vai atcelt pasūtījumu?

    Ja vēlies mainīt vai atcelt savu pasūtījumu, lūdzu, sazinies ar klientu apkalpošanas speciālistu pa tālruni 6765 1234 vai rakstot uz e-pasta adresi xnet@xnet.lv.

    Kā uzzināt informāciju par savu pasūtījumu?

    Ja vēlies saņemt informāciju par savu pasūtījumu, lūdzu, sazinies ar klientu apkalpošanas speciālistu pa tālruni 6765 1234. 

    Kā iegādāties preces līzingā?

    Līzinga pieteikumu savām precēm var veikt, noformējot pasūtījumu Xnet e-veikalā vai sazinoties ar klientu apkalpošanas speciālistu pa tālruni 6765 1234 vai noformējot pasūtījumu interneta veikalā. Ņemot preci līzingā, minimālai pasūtījuma summai ir jābūt 70 EUR. Noformējot pasūtījumu līzingā, kā piegādes veidu nevar izvēlēties piegādi uz pickup punktu vai pakomātu.

    Kāpēc reģistrēties par pastāvīgo klientu?

    Reģistrējoties par pastāvīgo klientu, Tev būs iespēja ātri un ērti izveidot jaunu pasūtījumu, redzēt savu pasūtījumu vēsturi, saņemt dažādas atlaides un izdevīgus piedāvājumus un mainīt savus personīgos datus.

    Aizmirsi savu lietotāja paroli?

    Jaunas paroles iegūšanai jāievada sava e-pasta adrese šeit.

    Kā mainīt savus personīgos datus?

    Savus personīgos datus var mainīt sazinoties ar klientu apkalpošanas speciālistu pa tālruni 670 60 506 vai rakstot uz e-pasta adresi xnet@xnet.lv. Hansapost tīmekļa vietnē reģistrējušies klienti var mainīt savus personīgos datus zem sadaļas „MANS KONTS”.