Jaka Hurtta Extreme Warmer, granīta krāsas, 55 890167277

Jaka Hurtta Extreme Warmer, granīta krāsas, 55 890167277 Hurtta

  • Tiesības 14 dienu laikā atteikties no pirkuma Tiesības 14 dienu laikā atteikties no pirkuma
  • Pērc tagad, maksā pie saņemšanas Pērc tagad, maksā pie saņemšanas
84,95 €



  • Tiesības 14 dienu laikā atteikties no pirkuma Tiesības 14 dienu laikā atteikties no pirkuma
  • Pretenziju iesniegšanas laiks ir 2 gadi Pretenziju iesniegšanas laiks ir 2 gadi

Preces apraksts

Preces apraksts, nolūks
Zīmola Hurtta jaka Extreme Warmer saglabā suni siltu arī visekstrēmākajos apstākļos. Siltumu uzturošā folijas materiāla iekšpuse atvaira atpakaļ mīluļa ķermeņa siltumu un sniedz apģērbam ievērības cienīgu papildu siltumu. Jaka ir radīta, lai nodrošinātu siltumu suņa lielākajām muskuļu grupām. Tai ir mīksts un ērts ūdensizturīgs virsējais slānis. Augstā apkakle sniedz komfortu arī dzīvnieka kaklam. To ir iespējams noregulēt arī garāku, lai apkakle stieptos līdz ausīm. Jakai ir labi redzamas 3M atstarotāju joslas, kas spīd tumsā.

Izmēri
55 x 73 x 56–91 cm

Preces materiāls, kopšanas pamācība
Veidota no stipra un siltumu noturīga tekstila, no virspuses ūdensizturīga.

Ražotājs, iepakotājs, pārdevējs
Ražotājs: Best Friend Group OY

Izcelsmes valsts
Somija

Specifikācija

Pelēka

0.71 kg

27.0 cm

7.0 cm

29.0 cm

55 cm

Jakas

Piegāde

Piegādes veids

    Atgriešana

    Preci var atgriezt, izmantojot atteikuma tiesības, 14 kalendāro dienu laikā no brīža kad esi ieguvis preces valdījumā, neminot atgriešanas iemeslu.

    Pretenzijas pieteikšanas laiks – 24 mēneši no preces pirkuma brīža.

    Ar pilniem noteikumiem lūdzam iepazīties sadaļā “Garantija un atteikuma tiesības”, kas pieejama lapas apakšā.

    Jautājumi un atbildes

    Kā mainīt vai atcelt pasūtījumu?

    Ja vēlies mainīt vai atcelt savu pasūtījumu, lūdzu, sazinies ar klientu apkalpošanas speciālistu pa tālruni 6765 1234 vai rakstot uz e-pasta adresi xnet@xnet.lv.

    Kā uzzināt informāciju par savu pasūtījumu?

    Ja vēlies saņemt informāciju par savu pasūtījumu, lūdzu, sazinies ar klientu apkalpošanas speciālistu pa tālruni 6765 1234. 

    Kā iegādāties preces līzingā?

    Līzinga pieteikumu savām precēm var veikt, noformējot pasūtījumu Xnet e-veikalā vai sazinoties ar klientu apkalpošanas speciālistu pa tālruni 6765 1234 vai noformējot pasūtījumu interneta veikalā. Ņemot preci līzingā, minimālai pasūtījuma summai ir jābūt 70 EUR. Noformējot pasūtījumu līzingā, kā piegādes veidu nevar izvēlēties piegādi uz pickup punktu vai pakomātu.

    Kāpēc reģistrēties par pastāvīgo klientu?

    Reģistrējoties par pastāvīgo klientu, Tev būs iespēja ātri un ērti izveidot jaunu pasūtījumu, redzēt savu pasūtījumu vēsturi, saņemt dažādas atlaides un izdevīgus piedāvājumus un mainīt savus personīgos datus.

    Aizmirsi savu lietotāja paroli?

    Jaunas paroles iegūšanai jāievada sava e-pasta adrese šeit.

    Kā mainīt savus personīgos datus?

    Savus personīgos datus var mainīt sazinoties ar klientu apkalpošanas speciālistu pa tālruni 670 60 506 vai rakstot uz e-pasta adresi xnet@xnet.lv. Hansapost tīmekļa vietnē reģistrējušies klienti var mainīt savus personīgos datus zem sadaļas „MANS KONTS”.